X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Najlepszy trendsetter: Mama w Sieci

Najlepszy trendsetter: Mama w Sieci

reklama


Na przestrzeni dwóch, trzech lat, w ciągu których aktywna jest większość matek w Social Media, możemy zaobserwować wyraźną zmianę ich profilu oraz form aktywności. Od osoby szukającej porady, po aktywną uczestniczkę społeczności żyjącej myślą o „wspólnym porodzie”, aż do uzyskania przez nią statusu eksperta. Myśląc w tych kategoriach, marki powinny być planować komunikację uwzględniając pełny cykl aktywności matki w Social Media, tak aby po dwóch, trzech latach marka była stałym elementem doświadczeń związanych z macierzyństwem.

W dyskusji młodych mam pojawiają się tematy związane z pielęgnacją dzieci, chorobami wieku niemowlęcego, produktami do pielęgnacji, produktami spożywczymi, opieką lekarską, zabawkami i akcesoriami dla niemowląt.

fot. Interactive Research Center

Z badania Matka 2.0. Potencjał marketingowy matek zrealizowanego przez IRCenter można również dowiedzieć się na temat ich zwyczajów zakupowych. I tak na przykład marketem, w którym matki najczęściej dokonują zakupów jest Tesco. kosmetyki kupują w sieci Rossman, a zakupy internetowe robią na Allegro. To również one zdecydowanie częściej rozmawiają w sieci o zarządzaniu budżetem domowym i wysokością zaciąganych zobowiązań finansowych w rodzinie.

Autorką raportu „Matka 2.0. Potencjał marketingowy w Social Media” jest Weronika Niżnik z IRCenter.

O badaniu
Badanie Matka 2.0 Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowych zrealizowane zostało przez IRCenter w okresie wrzesień 2011 do marzec 2012 w polskich mediach społecznościowych. W ramach badania analizowano pełną aktywność internautów na największych społecznościach parentingowych w Polsce w blogosferze, na forach internetowych oraz portalach społecznościowych.

Pages: 1 2

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail