
reklama
Na przestrzeni dwóch, trzech lat, w ciągu których aktywna jest większość matek w Social Media, możemy zaobserwować wyraźną zmianę ich profilu oraz form aktywności. Od osoby szukającej porady, po aktywną uczestniczkę społeczności żyjącej myślą o „wspólnym porodzie”, aż do uzyskania przez nią statusu eksperta. Myśląc w tych kategoriach, marki powinny być planować komunikację uwzględniając pełny cykl aktywności matki w Social Media, tak aby po dwóch, trzech latach marka była stałym elementem doświadczeń związanych z macierzyństwem.
W dyskusji młodych mam pojawiają się tematy związane z pielęgnacją dzieci, chorobami wieku niemowlęcego, produktami do pielęgnacji, produktami spożywczymi, opieką lekarską, zabawkami i akcesoriami dla niemowląt.
Z badania Matka 2.0. Potencjał marketingowy matek zrealizowanego przez IRCenter można również dowiedzieć się na temat ich zwyczajów zakupowych. I tak na przykład marketem, w którym matki najczęściej dokonują zakupów jest Tesco. kosmetyki kupują w sieci Rossman, a zakupy internetowe robią na Allegro. To również one zdecydowanie częściej rozmawiają w sieci o zarządzaniu budżetem domowym i wysokością zaciąganych zobowiązań finansowych w rodzinie.
Autorką raportu „Matka 2.0. Potencjał marketingowy w Social Media” jest Weronika Niżnik z IRCenter.
O badaniu
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Badanie Matka 2.0 Potencjał marketingowy matek w polskich mediach społecznościowych zrealizowane zostało przez IRCenter w okresie wrzesieńDalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
2011 do marzec 2012 w polskich mediach społecznościowych. W ramach badania analizowano pełną aktywność internautów na największych społecznościach parentingowych w Polsce w blogosferze, na forach internetowych oraz portalach społecznościowych.
Reklama
Pages: 1 2