X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Ciąg dalszy mobilnej ekspansji Facebooka: Aplikacje zaczną śledzić użytkowników

Ciąg dalszy mobilnej ekspansji Facebooka: Aplikacje zaczną śledzić użytkowników

Od wprowadzenia zdarzeń sponsorowanych dla wersji mobilnej minął ledwie miesiąc, ale w biznesie nie ma czasu na przestoje, a coraz wyraźniej widać, że wraz z debiutem giełdowym to właśnie aspekt biznesowy wysunął się w przypadku funkcjonowania Facebooka na pierwszy plan.

Co tym razem przygotowali dla marketerów programiści Facebooka? Najogólniej rzecz ujmując, reklamy targetowane dla mobilnej wersji portalu. Po wykupieniu reklam przez marketerów, Facebook będzie je wyświetlał tym użytkownikom, którzy ściągnęli na swoje smartfony czy tablety aplikacje danego dewelopera. Innymi słowy, algorytm serwisu zacznie „śledzić” mobilnych facebookowiczów i na tej podstawie wyświetli reklamy.

Zapowiedzi wprowadzenia tego typu reklam już zrodziły wątpliwości dotyczące prywatności użytkowników. Jak do tej pory wszystkie produkty reklamowe Facebooka oparte były o preferencje facebookowiczów, np. ich wyświetlanie uzależnione było od tego czy użytkownik jest fanem promowanej marki.

Premiera nowych reklam ma nastąpić 16 lub 30 lipca.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail