X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Facebook wprowadzi przycisk „Chcę to”?

Facebook wprowadzi przycisk „Chcę to”?

Informację o tym, że JavaScript Facebooka zawiera wśród wtyczek społecznościowych zablokowany póki co przycisk „Chcę to” („Want”) ujawnił deweloper Tom Waddington. Tym samym, razem z takimi przyciskami jak „Subskrybuj” czy „Lubię to”, miałby szansę stać się kolejnym doskonale rozpoznawalnym elementem Facebooka, zapewne rozsianym po całej Sieci.

Póki co przycisk nie znajduje się na platformie deweloperskiej Facebooka jako jedna z wtyczek społecznościowych do wyboru. Mimo to, Waddington próbował zainstalować przycisk na swoim blogu, ale chociaż udało się go wyświetlić, po kliknięciu pojawiał się błąd.

Zdaniem „odkrywcy” całego zamieszania, z przycisku „Chcę to” najchętniej skorzystałyby serwisy e-commerce, bowiem dzięki jego wprowadzeniu mogłyby zaprzestać tworzenia aplikacji na Facebooku. Każdorazowo gdy użytkownik kliknąłby w przycisk pod którymś z oferowanych produktów, informacja o tym ukazałaby się w serwisie, dzięki czemu sklep zyskałby na zasięgu.

Oczywiście korzyści odnieśliby również specjaliści od marketingu. Przycisk „Chcę to”, tak samo jak „Lubię to”, pomagałby gromadzić wielkie ilości danych na temat użytkowników, ich zainteresowań. O tym, jak skutecznie można wykorzystać tego typu wiedzę nie trzeba chyba przekonywać.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail