reklama
Przypomnijmy, że Google Analytics to narzędzie do analizowania statystyka stron internetowych. Wersja przeznaczona dla urządzeń z Androidem oferuje między innymi:
- Wyświetlanie aktualnej liczby odwiedzających, listy najpopularniejszych stron oraz najpopularniejszych aplikacji
- Monitorowanie tzw. kluczowych wskaźników efektywności (KPI) i wskaźników liczby odwiedzających. Domyślnie program wyświetla dzienną liczbę aktywnych użytkowników (DAU) oraz współczynnik konwersji
- System alarmowania w razie wystąpienia pewnych anomalii w statystykach strony. Można bazować na automatycznym alarmie lub wybrać własne ustawienia.
Aplikacja dostępna jest na Google Play.
Niedawno Google wprowadził inną funkcjonalność dla Analytics. Dzięki niej można śledzić które części naszej strony widoczne są dla internautów, korzystających przecież z różnych przeglądarek. Po kliknięciu w “In-Page Analytics” dowiemy się czy niektóre zakładki lub przyciski umieszczone na naszej stronie nie “uciekają” z oczu internautom, wymagając przewijania strony.
Więcej informacji na blogu Analytics.