X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Hatalska publikuje case book o współpracy reklamodawców z blogerami

Hatalska publikuje case book o współpracy reklamodawców z blogeramiJak współpracować z blogerami?

Case Book Reklamodawca i bloger: przelotny romans czy poważny związek? Działania reklamowe w blogosferze przygotowany przez Natalię Hatalską ma zdaniem autorki stanowić inspirację dla tych firm, które jak dotąd nie zdecydowały się na zawarcie współpracy z blogerami. Ma być w zamyśle zarówno przewodnikiem, jak i zbiorem dobrych praktyk.

Całość podzielona została na cztery części. W pierwszej znani blogerzy (m.in. Grzegorz Marczak czy Eliza Wydrych) uchylają rąbka tajemnicy związanej z ich doświadczeniami przy współpracy z reklamodawcami. Druga część to prezentacja różnych form współpracy reklamodawcy z blogerem. W trzeciej części autorka przedstawiła kilkanaście case studies, natomiast w ostatniej pokusiła się o sformułowanie kilku głownych zasad, na których powinna opierać się współpraca na linii bloger-reklamodawca.

Czego możemy się dowiedzieć z case booka? Chociażby tego którzy blogerzy rozliczają się z blogerami gotówkowo, którzy barterowo i czy są tacy, którzy nie decydują się na współpracę z reklamodawcami, mimo że na brak propozycji nie narzekają. Sami reklamodawcy po przeczytaniu publikacji będą bogatsi o kilka cennych wskazówek dotyczących tego jak współpracować z blogerem.

W części case’owej autorka zaprezentowała między innymi opisy współpracy znanych polskich blogerów z takimi markami jak BMW, IKEA czy Panasonic. Dlaczego za najlepszy przykład współpracy na linii marka-bloger uważana jest wspólna akcja właściciela bloga www.blogomotive.pl z BMW? O tym dowiecie się z case booka.

Nie ma wątpliwości, że publikacja ma pionierski charakter jeśli idzie o polski Internet, a że całość „podana” jest bardzo przystępnie i przejrzyście, to pozostaje tym bardziej docenić pracę włożoną w jej przygotowanie i zachęcić do zapoznania się z nią.

Case Book dostępny jest za darmo w ramach usługi Pay With a Post / Tweet (o której więcej tutaj). Całość można ściągnąć z bloga autorki lub obejrzeć na Slideshare.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail