X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Połowa decyzji zakupowych to efekt ROPO

Połowa decyzji zakupowych to efekt ROPOfot.: Alan Stanton/CC/Flickr

Zjawisko to nazywane Efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline) jest szczególnie silne m.in. w takich kategoriach produktowych i branżach jak motoryzacja, farmacja, turystyka, sprzęt RTV/AGD, czy też telefonia komórkowa.

Kluczowym elementem przygotowującym markę do wykorzystania efektu ROPO w strategii sprzedażowej jest analiza ścieżki zakupowej pozwalająca zlokalizować efektywne touchpointy, z którymi mają styczność konsumenci dokonujący researchu online. Na jej podstawie budowana jest konstrukcja ścieżki zakupowej klientów.

Infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO na decyzje zakupowe konsumentów przygotowała agencja 6ix WoMM & Social Media.

Efekt ROPO warunkuje proces zakupowy, fot.: mat prasowy

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail