X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook wypowiada wojnę fałszywym kliknięciom “Lubię to”

Facebook wypowiada wojnę fałszywym kliknięciom “Lubię to”Na "Lubię to" trzeba zapracować!

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Skargi marek dotyczą zarówno fałszywych “lajków” pod wpisami na fan page’ach, jak również kliknięć w “Lubię to” przy reklamach. Szczególnie uciążliwy może być drugi z powyższych przypadków, bowiem wraz ze wzrostem liczby “lajków” rośnie jednocześnie koszt kampanii. Generowane w ten sposób kliknięcia to domena fałszywych kont, jak również „botów”.

Facebook w odpowiedzi na narastającą liczbę skarg wydał oświadczenie, w którym przekonuje, że usprawniony został system usuwania tego typu „podejrzanych” kliknięć. Z oświadczenia wynika jednocześnie, że odsetek „lajków”, które zostaną w ten sposób usunięte nie powinien być wielki – ok. 1%.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]