X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Google+ najskuteczniejszym serwisem społecznościowym dla firm? Tak twierdzą mali i średni przedsiębiorcy

Google+ najskuteczniejszym serwisem społecznościowym dla firm? Tak twierdzą mali i średni przedsiębiorcyPrzedsiębiorcy stawiają na skuteczność w internecie / fot. rubenshito/sxc.hu

reklama


Co ciekawe, jako najefektywniejszy serwis marketerzy wskazali nie Facebooka, nie Twittera, a… Google+! Autorzy badania nie wskazali jednak skąd tak wysoka ocena skuteczności Plusa.

fot. Vocus / Duct Tape Marketing

Ruch na stronie internetowej to najpopularniejszy miernik sukcesu

Po raz kolejny okazuje się, że nie ma jednego przepisu na miarodajną metodę pomiaru efektywności działań przeprowadzanych za pomocą social mediów. Najczęściej wymienianym kryterium był zwiększony ruch na stronie internetowej firmy. Inne często przewijające się odpowiedzi to większa ilość klientów, którzy wiedzą o firmie oraz ilość „lajków” czy fanów.

fot. Vocus / Duct Tape Marketing

Aż 84% ankietowanych marketerów deklaruje, że ich firmy będą w przyszłości częściej korzystać z mediów społecznościowych. Najwięcej firm planuje poszerzyć swoją działalność o Google+ i Instagram (14%). Na drugim biegunie znajdują się MySpace i Facebook. W przypadku pierwszego główną przyczyną pozostaje rzecz jasna pogłębiający się spadek popularności i tym samym znaczenia w świecie social mediów. Z kolei jeśli chodzi o Facebooka wydaje się, że to efekt nasycenia rynku, wszak to bezsprzecznie najpopularniejszy serwis, przez co i pole do rozwoju ma odpowiednio mniejsze.

fot. Vocus / Duct Tape Marketing

Pełen raport Vocus i Duct Tape Marketing do obejrzenia pod poniższym adresem:
Path to Influence: An Industry Study of SMBs and Social Media

Pages: 1 2

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail