X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Plus pierwszą marką Socially Devoted na polskim Facebooku

Plus pierwszą marką Socially Devoted na polskim Facebooku

reklama


Certyfikat Socially Devoted jest poświadczeniem jakości obsługi fanów w mediach społecznościowych i przyznawany jest przez Socialbakers, dostawcę analiz social mediana podstawie analiz w trzech kluczowych obszarach. Pierwszym z nich jest otwartość na dialog, co oznacza to, że marka swoją obecność w serwisach społecznościowych traktuje jako okazję do rozmowy z klientami, wyrażając to możliwością postowania przez fanów na danym fanpage’u. Po drugie bez odpowiedzi nie może pozostać więcej niż 35% pytań zadanych przez fanów. Ostatnim warunkiem jest szybkie reagowanie i udzielanie odpowiedzi na pytania fanów.

Plus przekraczając Response Rate na poziomie 90% wyznacza standardy dla innych marek telekomunikacyjnych. Również szybkość odpowiedzi na pytania fanów Plusa jest na bardzo wysokim poziomie – średni czas odpowiedzi to niewiele ponad 1 godzina.

W ostatnim okresie PLUS z miesiąca na miesiąc poprawia wskaźnik określający procent pytań, na które udzielono odpowiedzi. Jeszcze w lipcu br. wynosił on 88%, ale już miesiąc później wzrósł do 91%. Sierpniowy wynik był najwyższy wśród polskich marek.

– Poprzez zidentyfikowanie firm określanych jako “Socially Devoted” chcieliśmy rozpocząć dyskusję z branżą. Firmy „Socially Devoted” wyznaczają nowy globalny standard, który może zostać przyjęty przez inne przedsiębiorstwa w celu ulepszenia ich strategii social media – mówi prezes zarządu firmy Socialbakers, Jan Rezab.

Wprowadzając standard firm „Socially Devoted”, czyli zaangażowanych w kontakt z klientem, badanie Socialbakers wskazuje przedsiębiorstwa, którym udało się wprowadzić w życie otwartą i responsywną metodę komunikacji. Firmy troszczące się o swoich fanów i posiadające bardzo dobre wyniki w tym zakresie mogą służyć jako wzór do naśladowania i pokazywać, w jaki sposób marki na całym świecie mogą pozytywnie wpływać na zaangażowanie klientów poprzez wykorzystanie bardziej reaktywnych i otwartych strategii social media.

Za obecność Plusa w mediach społecznościowych odpowiada agencja faceADDICTED.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail