X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Polskie marki na Facebooku są najbardziej responsywne

Polskie marki na Facebooku są najbardziej responsywne

reklama


„Most socially devoted countries” to zestawienie sporządzone przez serwis Socialbakers. Przedmiotem badania był odsetek odpowiedzi jakich marki czy organizacje na Facebooku udzielają na posty umieszczane na swoich tablicach przez użytkowników. Najnowsze obejmuje III kwartał 2012 roku.

Pozycja lidera w porównaniu do danych za II kwartał nie uległa zmianie, wciąż okupują ją Norwegia. Wskaźnik response rate w przypadku tego państwa wynosi aż 88%, co oznacza wzrost o 1 punkt procentowy. W III kwartale norweskie marki i organizacje odpowiedziały na 14,6 tys. spośród 16,5 tys.

Przetasowania nastąpiły na kolejnych miejscach. Na 2. miejscu zamiast Kenii znalazła się Holandia (84%, awans z 4. miejsca). Warto przy tej okazji zaznaczyć, że to w Holandii ma swoją siedzibę najbardziej „responsywna” marka na świecie – linie lotnicze KLM. Podium zamyka… Gwatemala, która w poprzednim zestawieniu nie znajdowała się w czołowej dziesiątce.

W czołówce zestawienia znalazło się aż 7 krajów z Europy, w tym również Polska. Response rate na poziomie 59% daje nam 6. miejsce. Czołową dziesiątkę zamykają Wielka Brytania i Francja.

fot. Socialbakers

Kilkanaście dni temu Socialbakers opublikował również podobne zestawienie dla poszczególnych branż gospodarki. Na samym szczycie znalazła się branża lotnicza, przed finansową i telekomunikacyjną. Średni response rate dla wszystkich marek wyniósł 48%.

fot. Socialbakers

Reklama

[FM_form id="1"]