X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Moda na sukces: Tematyka fashion sprzedaje na Facebooku

Moda na sukces: Tematyka fashion sprzedaje na FacebookuTematyka fashion sprzedaje produkty w Internecie / fot. Agencja fotograficzna Fotochannels

reklama


Wyniki badania przedstawione w raporcie wskazują, że skuteczność działań sprzedażowych na Facebooku w odniesieniu do produktów odzieżowych może być bardzo duża. Wpisy na Facebooku publikowane przez producentów odzieży są dla użytkowników Facebooka wiarygodnym źródłem rekomendacji i sugestii powodujących często różne aktywności. Ponad 7% fanów stron marek fashion deklaruje, że zdarzyło im się kupić jakiś produkt pod wpływem wpisu w serwisie. Raport przygotowany m.in. pod patronatem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i FashionBusiness.pl jest dostępny bezpłatnie na stronie SocialMediaFashion.pl.

Prawie połowa uczestników badania deklaruje, że pod wpływem wpisu opublikowanego przez firmę na Facebooku odwiedziła stronę internetową marki odzieżowej. Co setny deklaruje, że świadomie poleca opisywane w serwisie produkty znajomym.

– Czy Facebook sprzedaje? Na to pytanie stara się odpowiedzieć wielu marketerów. Jeśli spojrzeć na to, co cieszy się dużym powodzeniem na stronach marek odzieżowych można zobaczyć, że umiejętna komunikacja z potencjalnym klientem prowadzi go do drzwi sklepu – komentuje Oskar Berezowski z CheeseCat.

Marki odzieżowe na Facebooku potrafią sprzedawać. / fot. mat. prasowy

Raport „Social Media Fashion” jest dostępny bezpłatnie na stronie SocialMediaFashion.pl. Jest wynikiem projektu, którego celem było określenie stosunku klientów do aktywności marek odzieżowych w mediach społecznościowych oraz tego, jak branża wykorzystuje nowe narzędzia do skutecznego dotarcia i komunikacji z klientem. Badanie było zrealizowane dla agencji social mediowej Think Kong przez Agencję Badań i Opinii SW Research w dniach 27-31 sierpnia 2012 r. na próbie 884 użytkowników Internetu posiadających profil w serwisie Facebook.com, w tym 501 deklarujących, że polubili w serwisie strony marek fashion.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail