X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

10 największych wpadek social media w 2012 roku

10 największych wpadek social media w 2012 rokuWpadki w social media nie należą do rzadkości / fot. Fotochannels

reklama


Najdziwniejsze pytanie Oral-B

Lipcowa wpadka na fan page’u Oral- B Szczoteczki elektryczne, wrześniowe wydarzenia na profilu serka Bieluch i  październikowy wpis na stronie Empiku pokazały, jak niewiele trzeba, by zwykły,  nieprzemyślany post wywołał lawinę komentarzy.

Budzące nieprzewidziane przez administratora skojarzenia pytanie: W jakim najdziwniejszym miejscu była z Wami szczoteczka Oral-B? Skłoniło do komentowania nie tylko fanów, ale właściwie przede wszystkim specjalistów z branży social media.

Fot. Facebook/Oral-B Szczoteczki elektryczne

Ostatni posiłek Bielucha

Najlepszym przykładem nieprzemyślanego postu na profilu marki było w tym roku kontrowersyjne pytanie zadane fanom przez serek Bieluch.  173 komentarze, 121 udostępnień i szybki przyrost nowych fanów sprawiły, że 20 września w mediach społecznościowych o Bieluchu mówili wszyscy. Próba załagodzenia sytuacji przez  administratora strony spotkała się z kolejna falą komentarzy zarówno zdegustowanych, jak i rozbawionych użytkowników Facebooka. Wielu z nich pokusiło się o stworzenie memów na temat „ostatniego posiłku Bielucha”.

Fot. Facebook/Bieluch

Fot. Facebook/Michał Głuszak

Empik przeprasza za Che Guevarę

Z przykrymi skutkami nieprzemyślanego postu musieli się w tym roku zmierzyć także administratorzy fan page’a Empik.com. Na stronie marki pojawił się bowiem wpis informujący o rocznicy urodzin Che Guevary i zachęta do obejrzenia „Dzienników Motocyklowych”, filmu o młodości rewolucjonisty.  Internauci nie omieszkali przypomnieć, że ta ikona popkultury ma na sumieniu wiele zbrodni. Na szczęście Empik zareagował szybko i umieścił na osi czasu drugi wpis z przeprosinami.

Fot. Marcin Kamiński/AntyWeb.pl

Pages: 1 2 3 4 5

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail