X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

W listopadzie facebookowiczów angażował fan page Durexa

W listopadzie facebookowiczów angażował fan page Durexa

Jak co miesiąc, serwis Socialbakers opublikował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych markowych fanpejdży w Polsce. Najnowszy raport obejmuje dane za listopad.

Czołówka najpopularniejszych markowych stron na Facebooku od dawna wygląda identycznie – na szczycie Serce i Rozum, a za nim kolejne fanpejdże należące do marek telekomunikacyjnych, jak Play, Orange Polska i Plus. Te dwa ostatnie fanpejdże przedzieliło jeszcze Allegro. Na kolejnych miejscach znalazły się marki odzieżowe należące do firmy LPP (Reserved, Cropp, House), a także Mały Głód i McDonald’s.

Po raz kolejny w zestawieniu wydzielono branżę mediową. Tutaj czołówka również wygląda bardzo podobnie do tej sprzed miesiąca – liderem jest Radio ESKA, wyprzedzając stacje telewizyjne MTV Polska, VIVA Polska oraz 4fun.tv. Awans z 8. na 5. miejsce zanotował fan page ESKA TV. W porównaniu do rankingu za październik warto odnotować jedną istotną zmianę – autorzy raportu nie wzięli tym razem pod uwagę fan page’a serwisu Filmweb, który zajmował 2. miejsce.

Nieco większe zmiany zaszły natomiast w zestawieniu marek, których posty najbardziej angażowały facebookowiczów. W porównaniu do październikowego raportu w czołówce pozostały 3 fanpejdże – Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, akcji Podaruj Dzieciom Słońce oraz Kot Simona. Stawkę uzupełniają Empik School oraz Durex. Najwyższy wzrost zaangażowania zanotował ten ostatni fan page.

W zestawieniu marek, które najczęściej odpowiadają na pytania zadawane przez facebookowiczów zaszły bardzo niewielkie zmiany. Pierwsze cztery miejsca okupują te same marki co przed miesiącem – Orange Polska, Plus, T-Mobile i Heyah. Stawkę uzupełnił fan page Cyfrowego Polsatu. Podobnie jak w październiku, najwięcej odpowiedzi udzielili administratorzy fan page’a Orange Polska, a najwyższy odsetek udzielonych odpowiedzi w stosunku do liczby zadanych pytań miał fan page Plusa. Najmniej czasu na udzielenie odpowiedzi potrzebowali tym razem administratorzy strony T-Mobile (średnio 48 minut).

W infografice uwzględniono także najbardziej angażujące posty listopada. Opublikowane zostały na fan page’ach Heyah, www.StyloweButki.pl oraz Plus.

Poniżej pełny raport Socialbakers.

fot. Socialbakers



Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail