X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

W listopadzie facebookowiczów angażował fan page Durexa

W listopadzie facebookowiczów angażował fan page Durexa

Jak co miesiąc, serwis Socialbakers opublikował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych markowych fanpejdży w Polsce. Najnowszy raport obejmuje dane za listopad.

Czołówka najpopularniejszych markowych stron na Facebooku od dawna wygląda identycznie – na szczycie Serce i Rozum, a za nim kolejne fanpejdże należące do marek telekomunikacyjnych, jak Play, Orange Polska i Plus. Te dwa ostatnie fanpejdże przedzieliło jeszcze Allegro. Na kolejnych miejscach znalazły się marki odzieżowe należące do firmy LPP (Reserved, Cropp, House), a także Mały Głód i McDonald’s.

Po raz kolejny w zestawieniu wydzielono branżę mediową. Tutaj czołówka również wygląda bardzo podobnie do tej sprzed miesiąca – liderem jest Radio ESKA, wyprzedzając stacje telewizyjne MTV Polska, VIVA Polska oraz 4fun.tv. Awans z 8. na 5. miejsce zanotował fan page ESKA TV. W porównaniu do rankingu za październik warto odnotować jedną istotną zmianę – autorzy raportu nie wzięli tym razem pod uwagę fan page’a serwisu Filmweb, który zajmował 2. miejsce.

Nieco większe zmiany zaszły natomiast w zestawieniu marek, których posty najbardziej angażowały facebookowiczów. W porównaniu do październikowego raportu w czołówce pozostały 3 fanpejdże – Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, akcji Podaruj Dzieciom Słońce oraz Kot Simona. Stawkę uzupełniają Empik School oraz Durex. Najwyższy wzrost zaangażowania zanotował ten ostatni fan page.

W zestawieniu marek, które najczęściej odpowiadają na pytania zadawane przez facebookowiczów zaszły bardzo niewielkie zmiany. Pierwsze cztery miejsca okupują te same marki co przed miesiącem – Orange Polska, Plus, T-Mobile i Heyah. Stawkę uzupełnił fan page Cyfrowego Polsatu. Podobnie jak w październiku, najwięcej odpowiedzi udzielili administratorzy fan page’a Orange Polska, a najwyższy odsetek udzielonych odpowiedzi w stosunku do liczby zadanych pytań miał fan page Plusa. Najmniej czasu na udzielenie odpowiedzi potrzebowali tym razem administratorzy strony T-Mobile (średnio 48 minut).

W infografice uwzględniono także najbardziej angażujące posty listopada. Opublikowane zostały na fan page’ach Heyah, www.StyloweButki.pl oraz Plus.

Poniżej pełny raport Socialbakers.

fot. Socialbakers

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail