
reklama
Użytkownicy iPhone’ów dostęp do aplikacji Facebook Pages Manager mają już od maja, pierwsza wersja na Androida pojawiła się dopiero w poniedziałek, niestety tylko dla mieszkańców USA. Na szczęście „reszta świata” nie musiała długo czekać.
Dostęp do statystyk i flitrowanie
Zarządzanie stroną w Pages Managerze nieco się różni od administrowania fan page’em w podstawowej aplikacji Facebooka. Oprócz możliwości komentowania i odpowiadania na prywatne wiadomości fanów, aplikacja pozwala na przeglądanie aktualnych statystyk strony i każdego wpisu. Inaczej wygląda także przycisk dodawania zdjęć, który umożliwia nieco szybsze przejście do funkcji aparatu. W prawym górnym rogu aplikacji mamy natomiast przycisk, który pozwala na filtrowanie wyświetlanych wpisów, dzieląc je na posty publikowane przez stronę i posty fanów.
Jeszcze łatwiejsze dodawanie postów jako strona
Administratorzy profili marek i firm nie muszą się martwić, że popełnią faux pas, dodając post z niewłaściwego konta, czy komentując wpisy swoich znajomych jako strona. Jak przekonuje sam serwis Zuckerberga – Podczas korzystania z aplikacji Pages Manager zawsze dodajesz posty jako strona, na której się znajdujesz. Po kliknięciu przycisku „Zmień
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
status”, tak jak w przypadku tradycyjnej aplikacji Facebooka, pojawia się zdjęcie profilowe strony, w której imieniu dodajemy post.
Jak oceniają aplikację użytkownicy
Polską wersję aplikacji w sklepie Google’a oceniło ponad 240 użytkowników, jak do tej pory wynik nie zachwyca. Użytkownicy zdążyli już zauważyć, że w aplikacji brakuje wglądu w aktualności. Jeżeli nasza strona lubi inne fan page’e na Facebooku, to niestety przy użyciu aplikacji Pages Manager nie będziemy mogli podejrzeć ich wpisów.

Ocena aplikacji Facebook Pages Manager w sklepie Google play. Fot. Google play/Facebook Pages Manager
Aplikację Facebook Pages Manager można pobrać ze strony Google play.
Reklama