
reklama
Jako pierwsza o zmianach poinformowała na swojej stronie Mari Smith, ekspert z dziedziny mediów społecznościowych.
Okazuje się, że w Zasadach dotyczących facebookowych stron usunięto kilka dotychczasowych zakazów dotyczących treści, które mogą być umieszczone na cover photo. Dotychczas właściciele stron nie mogli zamieszczać na nich:
- informacji o charakterze promocyjnym czy handlowym;
- informacji kontaktowych (adres strony internetowej, adres email), które powinny zostać umieszczone w sekcji „Informacje” na fan page;
- odniesień do funkcjonalności Facebooka w rodzaju przycisków „Lubię to” czy „Udostępnij”, jak również strzałek kierujących do tych przycisków;
- fraz typu call to action, czyli np. „Zdobądź to”, „Powiedz znajomym”, etc.
Teraz wszystkie powyższe zakazy zniknęły, dodano za to jeden nowy – dopuszczalna powierzchnia tekstu umieszczonego na zdjęciu może wynosić maksymalnie 20% całej powierzchni cover photo.
Wspomniana wyżej Smith zamieściła graficzne porównanie obydwu wersji Zasad dotyczących stron na Facebooku.
Reklama