X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook liberalizuje zasady dotyczące cover photo na stronach

Facebook liberalizuje zasady dotyczące cover photo na stronach

reklama


Jako pierwsza o zmianach poinformowała na swojej stronie Mari Smith, ekspert z dziedziny mediów społecznościowych.

Okazuje się, że w Zasadach dotyczących facebookowych stron usunięto kilka dotychczasowych zakazów dotyczących treści, które mogą być umieszczone na cover photo. Dotychczas właściciele stron nie mogli zamieszczać na nich:

  • informacji o charakterze promocyjnym czy handlowym;
  • informacji kontaktowych (adres strony internetowej, adres email), które powinny zostać umieszczone w sekcji „Informacje” na fan page;
  • odniesień do funkcjonalności Facebooka w rodzaju przycisków „Lubię to” czy „Udostępnij”, jak również strzałek kierujących do tych przycisków;
  • fraz typu call to action, czyli np. „Zdobądź to”, „Powiedz znajomym”, etc.

Teraz wszystkie powyższe zakazy zniknęły, dodano za to jeden nowy – dopuszczalna powierzchnia tekstu umieszczonego na zdjęciu może wynosić maksymalnie 20% całej powierzchni cover photo.

Wspomniana wyżej Smith zamieściła graficzne porównanie obydwu wersji Zasad dotyczących stron na Facebooku.

fot. Facebook.com/marismith

fot. Facebook.com/marismith

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail