reklama
Jak informuje serwis Interaktywnie.com, działania komunikacyjne prowadzone przez Hill+Knowlton Strategies Polska na rzecz Facebooka obejmują bieżącą obsługę biura prasowego oraz komunikację korporacyjną.
Agencja prowadziła już komunikację Facebooka przy okazji otwierania pierwszego polskiego biura handlowego spółki w Polsce we wrześniu 2012 r. Wówczas skupiono się na dwóch wydarzeniach – uroczystym otwarciu oraz spotkaniu deweloperów Facebook Hack. W efekcie w mediach pojawiło się 150 publikacji związanych z tymi wydarzeniami, jak również podejmujących temat od biznesowej strony.
Hill+Knowlton Strategies jest jedną z największych agencji PR na świecie. Została założona w 1927 r. pod nazwą Hill & Knowlton (obowiązywała do 2012 r.). W chwili obecnej posiada 90 oddziałów w 52 krajach na wszystkich kontynentach, obsługując ponad tysiąc firm. Wśród klientów agencji znajduje się aż 160 firm z listy Fortune 500, grupującej największe amerykańskie spółki pod względem przychodów. Główna siedziba Hill+Knowlton Strategies znajduje się w Nowym Jorku.
Na polskim rynku agencja obecna jest od 1998 r. Zakres działania konsultantów agencji obejmuje takie obszary jak komunikacja korporacyjna i kryzysowa, public affairs, CSR & Sustainability, brand PR, healthcare PR, digital PR oraz technology PR.W gronie klientów Hill+Knowlton Strategies Polska znajdują się takie marki jak Lidl, Procter & Gamble czy Grolsch.