reklama
YouTube One Channel (Kanał Uniwersalny) – taką nazwę nosi kanał YouTube w nowej odsłonie. Przedstawiciele YouTube przekonują, że zmiany w layoucie dają twórcom zupełnie nowe możliwości. Przypatrzmy się im nieco bliżej.
Właściciele kanału otrzymają możliwość utworzenia zwiastunu. Zwiastun będzie wyświetlany użytkownikom, którzy odwiedzili kanał, ale jeszcze nie zostali jego subskrybentami. W ten sposób właściciele kanałów będą mogli zachęcić internautów do subskrypcji.
Zmiany obejmują także grafikę. To co rzuca się w oczy to zbliżenie designu to tego, jaki znamy z Google+. Duże zdjęcie i znajdujące się pod nim przyciski zakładek wywołują jednoznaczne skojarzenia. Co ważne, nowe kanały będą się dopasowywały do ekranów różnych urządzeń, dzięki czemu na każdym zobaczymy wprowadzone przez nas elementy graficzne.
YouTube daje twórcom dużo swobody w kwestii doboru sposobu wyświetlania treści. Właściciel może układać filmy i playlisty na stronie według własnego uznania.
Więcej na temat YouTube One Channel tutaj. O dołu strony znajduje się przycisk, dzięki któremu można przejść na nowy wygląd kanału. Póki co istnieje jeszcze możliwość powrotu do starego, jednak zapewne za jakiś czas nowy design będzie jedynym dostępnym.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bRJEmA6P1SQ