X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Konferencja Performance Marketing Day 2013 – liczy się efekt

Konferencja Performance Marketing Day 2013 – liczy się efekt

reklama


Organizatorem wydarzenia jest firma NoNoobs.pl. Konferencja odbędzie się 19 marca 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Poświęcona będzie ściśle tematyce reklamy rozliczanej w modelu efektywnościowym.

Program konferencji, której patronem merytorycznym jest iProspect Polska, obejmuje prelekcje ekspertów i liderów rynku performance z Polski i zagranicy, prezentacje case studies oraz sesję pytań i odpowiedzi. Wystąpią m.in. Serhad Bolukcu, Market Manager rynku CEE w Facebook, Nishma Robb, Chief Client Officer w iProspect oraz Mariusz Gąsiewski, odpowiedzialny za mobilne rozwiązania w Google Polska i CEE. W trakcie imprezy zostaną również zaprezentowane wyniki pierwszego badania nt. wykorzystania performance marketingu przez polskie firmy, które zostało przeprowadzone przez Harvard Business Review Polska/ICAN Institute na zlecenie iProspect. Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się na stronie performancemarketingday.pl.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się również m.in. jakie cele może realizować performance marketing, jak optymalizować koszty działań marketingowych oraz jak w zautomatyzowany sposób efektywnie kupować powierzchnie reklamowe. Poznają także trendy w reklamie efektywnościowej, nowe formaty (wideo, mobile, rich media, social media) oraz case study najciekawszych kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych.

Według IAB marketing efektywnościowy stanowi aż 67% wydatków na reklamę interaktywną w USA. W Polsce marketing w wyszukiwarkach wyprzedził reklamę display’ową dopiero w 2012 roku (38% SEM, 37% display wg. IAB AdEx Q3 2012).

Patronat nad konferencją sprawuje Social Press.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail