X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Hatalska prognozuje trendy w marketingu. Zbliża się era post-mobile

Hatalska prognozuje trendy w marketingu. Zbliża się era post-mobile

TrendBook 2013 to już trzecia tego typu publikacja przygotowana przez Natalię Hatalską. Jak sama pisze na swoim blogu, hasło przewodnie tegorocznej edycji raportu to: Stop talking about smartphones and start talking about the connected world. Zdaniem blogerki, te słowa dobrze charakteryzują zachodzące obecnie zjawisko – nieuchronne zbliżanie się ery post-mobile.

Hatalska wyróżniła w tegorocznym TrendBooku pięć najważniejszych, jej zdaniem, trendów w marketingu. Znamienne, że każdy z nich w jakiś sposób dotyka tego samego – internetu.

Całość podzielono na 5 rozdziałów, opisujących każdy z wyróżnionych trendów:

  • Internet rzeczy, czyli w internecie nikt nie wie, że… jesteś pralką – gwałtowny rozwój rynku mobilnych urządzeń oferujących dostęp do internetu;
  • Wearable computers, czyli era człowieka+ – rozwój urządzeń nowej generacji, oferujących dostęp do internetu i stałą komunikację z użytkownikiem, który nosi je na sobie;
  • Big data i prywatność, czyli kiedy firmy wiedzą o nas więcej niż my sami – postępujący trend utraty przez nas prywatności (za naszą wiedzą i zgodą), a jednocześnie ogromna ilość nieustrukturyzowanych danych w rękach marketerów;
  • Humanizacja maszyn, czyli kiedy urządzenia za nas myślą – coraz większa popularność inteligentnych urządzeń, które da facto myślą za użytkownika;
  • Świat hybrydowy, czyli świat bez granic – świat hybrydowy, jako zupełnie nowa rzeczywistość na styku online i offline.

Wśród wypowiadających się ekspertów są zarówno ci z Polski, jak i z zagranicy. Osobną sekcję poświęcono na komentarze dotyczące ubiegłorocznych prgonoz.

Partnerem strategicznym TrendBooka jest Intel Polska.

TrendBook 2013 dostępny jest za darmo w ramach usługi Pay With a Post/Pay With a Tweet, co oznacza, że ściągając wyrażamy jednocześnie zgodę na opublikowanie informacji o pobraniu raportu na naszym profilu na Facebooku, Twitterze lub LinkedIn.

Kliknij i pobierz TrendBook 2013 autorstwa Natalii Hatalskiej

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail