X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Mobile Trends for Marketers już w maju

Mobile Trends for Marketers już w maju

Krakowska Mobile Trends to konferencja poświęcona najnowszym trendom w marketingu mobilnym. Ostatnia edycja zgromadziła ponad 550 osób, z kraju i ze świata.

– Podczas MTC pojawiło się wiele głosów, że brak jest wydarzenia, które ukazałoby możliwości jakie niesie ze sobą marketing mobilny, również dla osób, które nie miały dotychczas z tą dziedziną zbyt dużego kontaktu – mówi organizator konferencji, Robert Rachwał, właściciel ClickMaster Polska. – Postanowiliśmy stworzyć konferencję przeznaczoną dla marketingowców i wszelkich osób zajmujących się promocją, które pragną poznać podstawy najnowszych rozwiązań w marketingu mobilnym.

Mobile Trend for Marketers odbędzie się 23 i 24 maja 2013 r. w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Organizatorzy zapowiadają około dwudziestu 30 minutowych wystąpień przez dwa dni konferencji. Wszystkie prelekcje wygłoszone zostaną przez ekspertów i wieloletnich praktyków mobile marketingu. Prezentowana tematyka zostanie omówiona od podstaw, ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości jej wykorzystania. Zagadnienia jakie poruszone będą podczas prelekcji to między innymi: strony i aplikacje mobilne, kody QR, NFC, rozszerzona rzeczywistość, Social Media w mobile, m-commerce, geolokalizacja, oraz konkretne wykorzystania marketingu mobilnego w branżach: turystycznej, hotelarskiej, restauratorskiej, rozrywkowej i wielu innych.

Pod koniec pierwszego dnia konferencji organizatorzy przewidzieli również czas na rozrywkę – planowana jest impreza integracyjno-networkingowa dla widzów oraz prelegentów konferencji.

Informacje na temat konferencji oraz udziału w wydarzeniu dostępne są na stronie www.mobiletrends.pl.

Patronem medialnym Mobile Trends for Marketers jest Social Press.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail