X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Google+ zmienia wersję mobilną

Google+ zmienia wersję mobilną

reklama


Wraz z wprowadzeniem nowego wyglądu, Google+ ewidentnie skierował się komunikacji obrazkowej. Nastawienie na treści graficzne (większe zdjęcia), nowy sposób wyświetlania postów (wyświetlanych w jednej, dwóch lub nawet trzech kolumnach, w zależności od rozdzielczości ekranu w urządzeniu, z którego w danej chwili korzysta użytkownik) – to dwie zasadnicze zmiany w designie Google+.

Nie sposób pominąć również grupy funkcji Auto. Wśród nich jest Auto Awesome, która z kilku udostępnionych przez użytkownika zdjęć tworzy animowane GIFy, a także Auto Backup, która automatycznie zapisuje zdjęcia zrobione smartfonem.

Do tego doszły ulepszone, automatycznie generowane hashtagi.

Łącznie wprowadzono aż 41 zmian. Bez wątpienia te najistotniejsze są bardzo łatwo dostrzegalne i odświeżają dotychczasowy wygląd serwisu, który jawił się jako nieco ascetyczny i oszczędny w formie.

Ładniejszy design zatrzyma użytkowników na dłużej?

Nie jest zaskoczeniem, że zmiany wprowadzono również w mobilnej wersji Plusa. Jak dowiadujemy się z krótkiego posta zamieszczonego na G+, posty będą teraz wyświetlane w formie kart, dzięki czemu łatwiejsze będzie ich przeglądanie, klikanie w przycisk „+1” czy udostępnianie. Zmianie ulegnie również wygląd profili i stron.

fot. Google

fot. Google

Przy okazji ogłaszania redesignu desktopowej wersji w zeszłą środę, Google poinformował, że ze Strumienia G+ aktywnie korzysta 190 mln użytkowników (udostępniając czy komentując treści), a 390 mln korzysta z serwisu niejako w sposób pośredni, np. udostępniając filmiki z YouTube czy klikając w przycisk „+1” przy aplikacjach w Google Play. Z drugiej strony, wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen pokazują, że statystyczny użytkownik spędza w serwisie na przestrzeni całego miesiąca bardzo niewiele czasu (niespełna 7 minut…). Stąd nieustanne wysiłki podejmowane przez Google, których celem jest uatrakcyjnienie portalu. Jak widać liczba użytkowników to nie wszystko…

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail