X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

W Krakowie możesz studiować „strategiczną komunikację marki”

W Krakowie możesz studiować „strategiczną komunikację marki”

Autorski program zajęć – obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów – powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Insignia. To właśnie specjaliści na co dzień pracujący przy największych kampaniach marketingowych poprowadzą zajęcia w ramach studiów.

Jak informują przedstawiciele uczelni, celem studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” jest przekazanie niezbędnej wiedzy i umiejętności rozwijających strategiczne myślenie w biznesie. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.

Program studiów został podzielony na 5 modułów:
1. Wzmacnianie własnego potencjału.
2. Marka i konsument.
3. Analiza strategiczna z elementami planowania.
4. Komunikacja marki – komunikacja strategii.
5. Wdrażanie strategii komunikacji.

Co warte podkreślenia, najlepsi absolwenci studiów podyplomowych będą mieli szansę odbyć staże we współpracujących z uczelnią agencjach.

Więcej informacji na stronie www.wh.agh.edu.pl.

Patronat nad studiami objął Social Press.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail