X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Social Media Day Poland: wyzwania social media a korporacja

Social Media Day Poland: wyzwania social media a korporacja

25 czerwca 2013 odbędzie się jedenasta edycja konferencji z cyklu Social Media Day Poland. Temat przewodni spotkania to social media w korporacji.

– Podczas najbliższej edycji Social Media Day Poland pragniemy poruszyć temat funkcjonowania korporacji i firm w social media. Nie mamy na myśli promocji produktów z danej korporacji pochodzących, a raczej wszystko to, co mieści się w sferze korporacyjnej. Jak radzić sobie z niesłusznymi oskarżeniami? Jak prowadzić customer service? Jak budować wizerunek dobrego pracodawcy, a jak radzić sobie z zawiedzionym pracownikiem? Opowiemy o prawnych podstawach social media, o narzędziach do zarządzania wizerunkiem oraz wielością danych, jakie są w sieci. Będziemy zastanawiać się nad podstawami komunikacji korporacyjnej w social media AD 2013 – wymienia Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, prezes agencji Publicon.

Wśród prelegentów konferencji znajdą się: Barbara Czyżowicz-Lorek (Deloitte), Ewa Don- Siemion (Chajec, Don-Siemion & Żyto Kancelaria Prawna), Piotr Biniewicz (Procter&Gamble), Konrad Ciesiołkiewicz, Orange, Szymon Sikorski (Publicon), dr Jan Zając (Sotrender), Łukasz Węgrzyn (Kancelaria Prawna Maruta i Wspólnicy ), Grażyna Borkowska (GazetaPraca.pl) i Aleksandra Pezda (Gazeta Wyborcza). Partnerem konferencji jest Association of Business Service Leaders in Poland – związek zrzeszający ponad 70 polskich i zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług biznesowych, m.in.: Carlsberg, Ernst&Young, Google, HAYS, Hewlett-Packard, IBM, Procter&Gamble, Shell, Sony, Thomson Reuters.

Konferencja odbędzie się we wtorek 25 czerwca br. w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie. Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak obowiązuje rejestracja.

Program konferencji:

09:30 – 10:00 – Rejestracja gości
10:00 – 10:10 – Oficjalne rozpoczęcie konferencji, przedstawienie idei wydarzenia
10:10 – 10:35 – Social Media Policy – podstawa funkcjonowania firmy w Social Media Ewa
Don Siemion, Kancelaria Prawna Chajec, Don-Siemion & Żyto Sp.k.
10:35 – 11:00 – Narzędzia social media w komunikacji wewnętrznej Barbara Czyżowicz –
Lorek, Deloitte
11:00 – 11:25 – Wyzwania social media dla korporacji, Piotr Biniewicz, Procter&Gamble
11:25 – 11:50 – Social Media Policy w Polsce – wyniki badania Jan Zając, Sotrender
11:50 – 12:10 – Przerwa
12:10 – 12:35 – Rola komunikacji w korporacji AD 2013 Szymon Sikorski, Publicon
12:35 – 13:00 – Własne media czyli nowe pola public relations Konrad Ciesiołkiewicz, Orange
13:00 – 13:25 – Zaangażowana społeczność dzięki Akcjom Społecznym, czyli zbuduj
zaufanie do marki działając społecznie. Case study: Gazeta Wyborcza, Grażyna Borkowska
(GazetaPraca.pl) i Aleksandra Pezda (Gazeta Wyborcza)
13:25 – 13:50 – Własność intelektualna w SM czyli co mi wolno na wall`u Łukasz Węgrzyn
13:50 – 15:00 – Wyzwania social media a korporacja Panel dyskusyjny z udziałem
prelegentów
15:00 – 16:00 – Rozmowy kuluarowe

Więcej informacji o konferencji znajduje się na oficjalnej stronie wydarzenia:
www.socialmediaday.pl. Patronat medialny nad wydarzeniem objął Social Press.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail