X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

IAB Polska inspiruje: zobacz najlepsze kampanie agencji interaktywnych

IAB Polska inspiruje: zobacz najlepsze kampanie agencji interaktywnych

Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska Grupa Robocza „Agencje interaktywne” wydała zbiór case studies – „Zbiór case studies: agencje interaktywne”. Idea kryjąca się za dokumentem jest jasna – ma on stanowić cenne źródło inspiracji dla marketerów, pokazać im jakie rozwiązania w marketingu internetowym warto wykorzystać we własnych strategiach, jakie trendy zdobywają popularność. W przygotowaniu dokumentu wzięli udział przedstawiciele samych agencji interaktywnych, a wśród nich między innymi Socializer, GoldenSubmarine, Interactive Solutions czy Mint Media.

Zatarcie się granic między starymi podziałami ATL, BTL i TTL sprawiło, że pojawił się problem kompetencji dostawców usług marketingowych. W związku z tym, marketerzy coraz częściej zapraszają do przetargów różnego rodzaju agencje: full service, interaktywne, domy mediowe itd., a następnie briefują je wszystkie na te same zadania. Wymusza to potrzebę dostosowania się do nowej rzeczywistości, poprzez rozwój kompetencji, które do tej pory nie były z nimi kojarzone. Stąd potrzeba prezentacji aktualnych możliwości, jakie posiadają polskie agencje interaktywne – przekonuje Grzegorz Krzemień, szef grupy roboczej „Agencje Interaktywne” w IAB Polska. Zbiór ma na celu „przybliżenie aktualnych trendów wykorzystywanych w projektach marketingowych. Każda agencja zaprezentowała dwa wybrane przykłady najlepiej prezentujące jej możliwości, a także sposób myślenia o interaktywności.”

Wśród zaprezentowanych case studies znajdziemy między innymi kampanie takich marek, jak Gilette, PKN ORLEN, Heyah, Bacardi czy wreszcie UEFA Euro 2012. Autorzy zestawienia zadbali o to, by było ono zróżnicowane, toteż znajdziemy w nim przykłady kampanii w social media, konkursy i aplikacje, kampanie, które bazowały na marketingu szeptanym czy wreszcie klasyczne kampanie reklamowe. Każda z nich opisana została w identyczny sposób: podano cel kampanii, dokładny opis oraz efekty w postaci konkretnych liczb.

Cały 39-stronicowy dokument dostępny tutaj, a także w ramach usługi Pay With a Tweet/Facebook.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail