
reklama
Nowy raport o aktywności polskich marek na Facebooku powiększył się o nową kategorię. Dodana została, czterdziesta już, kategoria Dom i ogród. Jej zdecydowanym liderem pod względem wielkości jest Ikea.pl. Natomiast strona serwisu internetowego Architektura Wnętrz ma najwięcej zaangażowanych fanów i Osób, które o tym mówią oraz najwyższy wynik Interactivity Index.
W czerwcu najbardziej wyróżnił się na Facebooku Home Broker. Udało im się zaangażować ponad 70 tys. osób, dzięki temu strona pośrednika nieruchomości znalazła się na 7. miejscu rankingu zaangażowanych wśród wszystkich polskich stron komercyjnych. Jest to zaskakujący wynik, przeskoczyli o ponad tysiąc miejsc wyżej niż w poprzednim zestawieniu. Tak samo imponującą jest liczba osób, którą McDonald’s Polska zachęcił do aktywności. Ich drugim sukcesem jest przekroczenie miliona fanów, które w czerwcu świętował również Tymbark.
Rankingi NGO pokazują, że marketing na Facebooku nie jest tylko dla koncernów. Strona akcji Kolorujemy zdobyła w czerwcu aż 100 000 fanów, przez co wzrosła ponad czterokrotnie. Zdobyli tylu fanów, co Robert Lewandowski w tym miesiącu. Dodatkowo zaangażowali ponad 22 tys. ludzi i królują w rankingu Osób, które o tym mówią.
Wartym uwag jest też vloger SA Wardęga. Jeden z jego zabawnych filmów przyniósł potężne efekty. Liczba fanów wzrosła dwa razy, a post zwiera
Reklama
jący film zajmuje czwarte miejsce pod względem interaktywności wśród wszystkich polskich postów. Dzięki temu SA Wardęga zajął trzecie miejsce wśród blogerów, jednocześnie zajmuje pierwsze miejsca pod względem Interactivity Index i Osób, które o tym mówią.. Jednocześnie ten sam post udostępniony przez Rap Cytaty osiągnął niewiele niższy wynik, plasując się na piątym miejscu tego samego rankingu.
Cały raport o czerwcowej aktywności na Facebooku jest dostępny na stronie sotrender.pl/fanpage-trends.
Reklama