X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Eksperci o e-mail marketingu: Warsaw Email Summit 2013

Eksperci o e-mail marketingu: Warsaw Email Summit 2013

reklama


Konferencja odbędzie się 9 października w Hotelu Puławska Residence w Warszawie. Dostarczy ona praktycznej wiedzy potrzebnej do prowadzenia skutecznego e-mail marketingu. Prelegenci pokażą między innymi, jak funkcjonuje zindywidualizowany i zautomatyzowany e-mail marketing i jakie korzyści można osiągnąć poprzez optymalizację. WARSAWEMAILSUMMIT zainspiruje uczestników do sięgania po nowe, niestandardowe rozwiązania.

Główne zagadnienia:

Prawne aspekty e-mail marketingu, czyli co nam wolno, a czego nie. Praktyczne wskazówki dla każdego kto używa maila do komunikacji z klientami.
• Jak powinien wyglądać formularz rejestracji na stronie www.
• Double Opt-in
• Cookiesy w mailach? Wolno czy nie? Dlaczego?
• Na co zwracać uwagę gdy chcemy kupić bazę od brokera danych lub wysłać mailing reklamowy?

Jak skutecznie pozyskać wartościowego subskrybenta w bazie B2C.
• Gdzie należy szukać istotnych dla nas subskrybentów i jakimi kanałami do nich dotrzeć.
• W jaki sposób wyselekcjonować potencjalnie wartościowych użytkowników.
• Co działa na odbiorcę, czyli jak nakłonić go do akcji.
• Jak sprawić aby subskrybenci poczuli się wyjątkowo, a tym samym utrzymać ich w naszej bazie jak najdłużej.

Najbardziej inspirujące kampanie E-mail Marketingowe wszech czasów!
• Zwiększenie zaangażowania użytkowników poprzez kampanię „Welcome to Office” – case study Microsoft
• Personalizacja kreacji – case study Chico’s
• Interaktywne i spersonalizowane mailingi urodzinowe: OTTO, o2.
• Wielkie Polowanie na Muchy! – kampania reaktywacyjna Linii Lotniczych Condor.

E-commerce case study
Jak skutecznie sprzedawać w Commerce, czyli co zwiększy konwersję w twoim sklepie.
• Budowanie lojalności klientów poprzez kampanie powitalne i akcje specjalne
• Personalizacja i segmentacja – sposób na skrócenie dystansu z klientem
• Promocje – co działa, a co nie.
• Maile transakcyjne i porzuconego koszyka sposobem na zwiększenie sprzedaży

O tym, czy e-mail lubi się z Facebookiem.
• Czyli jak wykorzystywać Social Media do budowania własnej bazy mailingowej.
• SWYN = zwiększenie zasięgu Twojego Newslettera
• Opt-Down – nietuzinkowa strona wymeldowania
Automatyczny e-mail marketing jako wsparcie procesu sprzedaży.
Jak wykorzystać automatyczne wiadomości do prezentacji usług i przeprowadzenia klienta przez zagadnienia związane z obsługą produktu. Praktyczne zastosowanie Marketing Automation.

E-Mail-Trends
• E-mail marketing mobilny – Perfekcyjna prezentacja newslettera, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie wyświetlony
• Marketing Automation – W pełni zautomatyzowane kampanie w trakcie trwania całego “cyklu życia klienta”
• Pozyskiwanie adresów mailowych – Nowe sposoby zdobywania cennych kontaktów

Szczegóły na stronie warsawemailsummit.pl.

Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail