reklama
Konferencja odbędzie się 9 października w Hotelu Puławska Residence w Warszawie. Dostarczy ona praktycznej wiedzy potrzebnej do prowadzenia skutecznego e-mail marketingu. Prelegenci pokażą między innymi, jak funkcjonuje zindywidualizowany i zautomatyzowany e-mail marketing i jakie korzyści można osiągnąć poprzez optymalizację. WARSAWEMAILSUMMIT zainspiruje uczestników do sięgania po nowe, niestandardowe rozwiązania.
Główne zagadnienia:
Prawne aspekty e-mail marketingu, czyli co nam wolno, a czego nie. Praktyczne wskazówki dla każdego kto używa maila do komunikacji z klientami.
• Jak powinien wyglądać formularz rejestracji na stronie www.
• Double Opt-in
• Cookiesy w mailach? Wolno czy nie? Dlaczego?
• Na co zwracać uwagę gdy chcemy kupić bazę od brokera danych lub wysłać mailing reklamowy?
Jak skutecznie pozyskać wartościowego subskrybenta w bazie B2C.
• Gdzie należy szukać istotnych dla nas subskrybentów i jakimi kanałami do nich dotrzeć.
• W jaki sposób wyselekcjonować potencjalnie wartościowych użytkowników.
• Co działa na odbiorcę, czyli jak nakłonić go do akcji.
• Jak sprawić aby subskrybenci poczuli się wyjątkowo, a tym samym utrzymać ich w naszej bazie jak najdłużej.
Najbardziej inspirujące kampanie E-mail Marketingowe wszech czasów!
• Zwiększenie zaangażowania użytkowników poprzez kampanię „Welcome to Office” – case study Microsoft
• Personalizacja kreacji – case study Chico’s
• Interaktywne i spersonalizowane mailingi urodzinowe: OTTO, o2.
• Wielkie Polowanie na Muchy! – kampania reaktywacyjna Linii Lotniczych Condor.
E-commerce case study
Jak skutecznie sprzedawać w Commerce, czyli co zwiększy konwersję w twoim sklepie.
• Budowanie lojalności klientów poprzez kampanie powitalne i akcje specjalne
• Personalizacja i segmentacja – sposób na skrócenie dystansu z klientem
• Promocje – co działa, a co nie.
• Maile transakcyjne i porzuconego koszyka sposobem na zwiększenie sprzedaży
O tym, czy e-mail lubi się z Facebookiem.
• Czyli jak wykorzystywać Social Media do budowania własnej bazy mailingowej.
• SWYN = zwiększenie zasięgu Twojego Newslettera
• Opt-Down – nietuzinkowa strona wymeldowania
Automatyczny e-mail marketing jako wsparcie procesu sprzedaży.
Jak wykorzystać automatyczne wiadomości do prezentacji usług i przeprowadzenia klienta przez zagadnienia związane z obsługą produktu. Praktyczne zastosowanie Marketing Automation.
E-Mail-Trends
• E-mail marketing mobilny – Perfekcyjna prezentacja newslettera, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie wyświetlony
• Marketing Automation – W pełni zautomatyzowane kampanie w trakcie trwania całego “cyklu życia klienta”
• Pozyskiwanie adresów mailowych – Nowe sposoby zdobywania cennych kontaktów
Szczegóły na stronie warsawemailsummit.pl.
Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.