X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

LinkedIn zmienia sposób wyświetlania ofert pracy. Mają skuteczniej docierać do zainteresowanych

LinkedIn zmienia sposób wyświetlania ofert pracy. Mają skuteczniej docierać do zainteresowanych

Promoted Jobs, bo taką nazwę nosi usługa sponsorowanych ofert pracy, zawitają wkrótce na strumień treści LinkedIn, czyli odpowiednik facebookowego News Feedu. Dzięki temu pracodawcy mają dotrzeć ze swoimi ogłoszeniami do większej liczby potencjalnych zainteresowanych. Ważną grupę stanowią wśród nich mobilni użytkownicy serwisu. Spośród wszystkich poszukujących ofert pracy na LinkedIn, aż 30% robi to również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Obecność promowanych ogłoszeń o pracę w aktualnościach ma jeden niezaprzeczalny atut. Ich wygląd przypomina bowiem zwyczajny content na LinkedIn, identycznie jak ma to miejsce w przypadku sponsorowanych wpisów wyświetlanych w News Feedzie na Facebooku. Porównanie do Facebooka nie jest zresztą przypadkiem. Nie od dziś wiadomo, że wiele funkcji, które wdrożono na LinkedIn, bardzo przypomina, a wręcz imituje, rozwiązania wprowadzona na najpopularniejszym portalu społecznościowym świata. Dość wspomnieć o odświeżonym wyglądzie stron firmowych, powiadomieniach, multimedialnych wpisach czy zupełnie nowych statystykach.

Paradoksalnie, to czego bez wątpienia Facebook może zazdrościć LinkedIn, to klarowna i konsekwentnie ulepszana strategia biznesowa. Od dawna serwis największą część przychodów czerpie z płatnych rozwiązań kierowanych do rekruterów, których portale w rodzaju Facebooka czy Twittera nie posiadają w ofercie. Reklamy póki co przynoszą LinkedIn około 25% wszystkich zysków.

Źródło: AllThingsD

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail