X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Smartfony i tablety nośnikami do oglądania wydarzeń sportowych

Smartfony i tablety nośnikami do oglądania wydarzeń sportowych

reklama


– Wszystko wskazuje na to, że w niedalekiej przyszłości oglądanie meczu, czy wyścigów samochodowych na urządzeniach mobilnych będzie miało podobną wagę, jak robienie tego przed telewizorem – mówi Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup.

Analitycy McCann Worldgroup prześledzili, jak zmieniają się nasze preferencje, jeśli chodzi o sposób oglądania wydarzeń sportowych.

  • 63% fanów korzystało z internetu, aby zyskać więcej informacji na temat dyscypliny sportowej, którą lubi. To o 9% więcej niż 2 lata temu.
  • 84% fanów sportu wybiera do oglądania komputer, 24% tablet, zaś 32% smartfon.
  • Najchętniej wybieranymi portalami społecznościowymi do śledzenia wydarzeń sportowych są Facebook (77%), YouTube (47%) i Twitter (33%).
  • Treści sportowe w internecie najchętniej oglądalibyśmy za darmo. W tej chwili płaci za nie jedynie 9% osób, a 11% deklaruje, że mogłaby to robić.

Badanie zostało przeprowadzone metodą telefoniczną na zlecenie Sporting News Media na próbie 1000 osób powyżej 18 roku życia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail