reklama
Jak przekonuje GoldenLine, rekruterzy przy prowadzonych przez siebie procesach rekrutacyjnych korzystają jednocześnie z dwóch narzędzi – Wyszukiwarki Kandydatów oraz ogłoszeń. Pierwsza z nich została właśnie udoskonalona o nową funkcjonalność. Szybkie Ogłoszenia to odpowiedź na potrzeby nie tylko rekruterów, ale również samych użytkowników, starających się za pośrednictwem serwisu o wymarzoną posadę.
Będzie prościej i szybciej
Do tej pory kandydat zainteresowany daną ofertą musiał wypełnić długi formularz aplikacyjny lub przesłać CV. Teraz dzięki nowej funkcji będzie mógł kliknąć w przycisk “Jestem zainteresowany” i w ten sposób zasygnalizuje rekruterowi, że chce wziąć udział w rekrutacji. Po kliknięciu do rekrutera zostanie wysłana automatycznie wygenerowana wiadomość, zawierająca ponadto odnośnik do profilu kandydata. Zdaniem GoldenLine zmiana powinna zwiększyć liczbę kandydatów aplikujących na poszczególne stanowiska.
Zalety nowej funkcji to:
- możliwość dodania bezpłatnego ogłoszenia na 14 dni,
- szybka odpowiedź ze strony kandydatów,
- dotarcie do 3 mln unikalnych użytkowników,
- szybki i skuteczny sposób na zatrudnienie nowego pracownika.
Aby skorzystać z Szybkich Ogłoszeń należy odwiedzić stronę goldenline.pl/wyszukiwarka, wybrać zakładkę “Darmowe ogłoszenie” oraz wpisać treść ogłoszenia.
Ogłoszenie będzie widoczne dla wszystkich użytkowników w zakładce “Praca dla Ciebie”. Ponadto zostanie rozesłane drogą mailową do wszystkich kandydatów spełniających wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Nowa funkcja jest dostępna wyłącznie dla rekruterów korzystających z Wyszukiwarki Kandydatów. Bezpłatna będzie tylko do 31 grudnia.
Amerykańska konkurencja nie śpi
Przypomnijmy, że GoldenLine to niekwestionowany lider na polskim rynku portali dla profesjonalistów. Wprawdzie serwis chwali się liczbą 3 mln użytkowników, ale w badaniach Megapanel ta wartość oscyluje od dłuższego czasu wokół 2 milionów. To i tak zdecydowanie najwięcej spośród tego typu platform, aczkolwiek w ostatnich kilku miesiącach zauważalny jest bardzo dynamiczny rozwój amerykańskiego LinkdedIn. Z danych Socialbakers wynika, że z serwisu korzysta już ponad milion polskich internautów.