X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Ruszyła kolejna edycja Facebook Studio Awards. Zgłoś swoją kampanię!

Ruszyła kolejna edycja Facebook Studio Awards. Zgłoś swoją kampanię!

American Express i Oreo – te marki zdobyły jak dotąd najcenniejsze, niebieskie nagrody przyznawane przez Facebooka. Kto okaże się kolejnym zwycięzcą?

Jurorami konkursu będą członkowie utworzonej przez Facebooka w ubiegłym roku Rady Kreatywnej (ang. Creative Council). Wszyscy są przedstawicielami agencji reklamowych (m.in. Wieden + Kennedy, McCann czy Leo Burnett). Przy podejmowaniu decyzji o nagrodzeniu wybranych kampanii będą kierowali się konkretnymi kryteriami. Facebook wyróżnił trzy podstawowe obszary podlegające ocenie:

  • jakość i wykonanie kampanii – design, copywriting, jakość contentu etc.
  • skala i targetowanie – dotarcie do odpowiedniej grupy ludzi, wybór platformy (desktop/mobile), wykorzystanie reklam;
  • rezultaty – twarde dane, realizacja zakładanych celów, ROI.

Tak jak w poprzednich latach, tak również i tym razem przewidziano cztery rodzaje nagród: niebieską (najważniejsza), złote, srebrne i brązowe.

fot. Facebook

fot. Facebook

Zgłoszenie kampanii jest bardzo proste. Wystarczy udać się pod ten adres i kliknąć w przycisk „Submit Work”. Facebook nie pobiera żadnej opłaty za zgłoszenie kampanii. Oczywiście nie ma żadnych ograniczeń co do kraju, w którym kampania była prowadzona, natomiast dokumenty aplikacyjne muszą być przygotowane w języku angielskim. Facebook rekomenduje ponadto, by zgłoszenie zawierało krótki filmik z case study opisującym kampanię.

Istotne są również ramy czasowe – zgłaszać można kampanie prowadzone w okresie 1 lutego 2013 – 31 stycznia 2014 r. Ostateczny termin dokonywania zgłoszeń to 31 stycznia 2014 r. Ogłoszenia zwycięzców możemy spodziewać się wiosną.

Więcej informacji na temat Facebook Studio Awards tutaj. Z kolei pod tym adresem można zapoznać się z zasadami, którym podlega każdy uczestnik konkursu, dotyczącymi m.in. takich kwestii, jak prawa osób trzecich czy przyznanie prawa Facebookowi do wykorzystania informacji o kampanii dla celów marketingowych i promocyjnych.

Poniżej wideo z case study zwycięskiej kampanii Oreo z tego roku.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail