X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Których blogerów kochają media?

Których blogerów kochają media?

Obie zajmują się modą i obie w minionym roku miały okazję zaprezentować się w programie Kuby Wojewódzkiego. Zarówno w przypadku Julii Kuczyńskiej (prowadząca bloga madamejulietta.blogspot.com), jak i Jessiki Mercedes (www.jemerced.com) widoczny jest bardzo wyraźny wzrost zainteresowania medialnego po telewizyjnej wizycie. Warto także przypomnieć, że Madame Julietta w czerwcu uzyskała tytuł Człowieka Roku Polskiego Internetu przyznawany przez Internet Standard.

Liczba informacji na temat Julii Kuczyńskiej w 2013 roku / fot. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Liczba informacji na temat Julii Kuczyńskiej w 2013 roku / fot. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Dla tak zwanych szafiarek dobry był także październik, kiedy stało się o nich głośno dzięki Warsaw Fashion Weekend, choć – nie ukrywajmy – także za sprawą prześmiewczego materiału Filipa Chajzera. Blogerki modowe znalazły się w zestawieniu również na pozycji piątej (Macademian Girl), ósmej (Charlize Mystery) i dziesiątej (Fashionelka).

Podium uzupełnił natomiast Tomek Tomczyk (Kominek), który wynik 1,3 tys. publikacji uzyskał bez udziału w show Wojewódzkiego. Kominek wielokrotnie wypowiadał się jako ekspert z dziedziny polskiej blogosfery. Wymieniany był też w – częstych w 2013 roku – publikacjach dotyczących zarobków blogerów. Źródłami, w których pojawiał się najczęściej były: wirtualnemedia.pl, natemat.pl oraz biznes.interia.pl. Zaliczył także sporo publikacji w prasie. Kominek ten rok może zaliczyć do udanych, bo dane pokazują sukcesywny medialny progres blogera.

Liczba unikatowych informacji w mediach na temat złotej dziesiątki według Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2013 / fot. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Liczba unikatowych informacji w mediach na temat złotej dziesiątki według Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2013 / fot. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Za Tomczykiem znalazł się Grzegorz Marczak – właściciel technologicznego Antyweba. Niestety z trendem wręcz przeciwnym do Kominka. Marczak w rankingu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wyprzedził jednak swojego głównego konkurenta – Przemysława Pająka (Spider’s Web), który uplasował się na pozycji siódmej. Wyprzedziły go również wspomniana lifestyle’owa Macademian Girl oraz Natalia Hatalska. Dla tej ostatniej zdecydowanie najlepszy był listopad. Autorka marketingowego bloga hatalska.com najczęściej występowała w takich mediach jak nowymarketing.pl, wirtualnemedia.pl czy „Sukces”. Z kolei Pająk brylował w TVN24 Biznes i Świat.

Nieco dalej (miejsce 9) uplasował się Mr Vintage. Michał Kędziora zaliczył znacznie lepszą drugą połowę roku, dlatego jeśli utrzyma tę tendencję w bieżącym, może stać się jeszcze bardziej łakomym kąskiem dla reklamodawców.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail