reklama
Żyjemy w czasach, w których ciężko nadążyć za zmianą, mechanizmy, które działały jeszcze rok temu, dziś często tylko drenują nasz budżet. I odwrotnie. Są narzędzia, które przez ostatni rok bardzo się rozwinęły. Dlatego jest o czym rozmawiać!
Być może tak właśnie jest z Instagramem, o którym wielu marketerów wie tylko tyle, że jest. Pokolenie dzisiejszych 20,30 i 40 latków nie wyobraża sobie życia bez Facebooka. Zapytajcie przeciętnego 10 latka czy podziela Wasz entuzjazm. Dowiecie się wtedy czym dla wczesnych nastolatków jest Facebook.
Mówi się, że prawie 20% ruchu w internecie to fake traffic. Co to oznacza dla Was jeśli wydajecie pieniądze na reklamę? Co to oznacza dla Was jeśli żyjecie z pieniędzy wydawanych na reklamę? Sprawę dodatkowo komplikuje nasilające się zjawisko ślepoty reklamowej.
W środowisku, ludzi związanych z marketingiem i reklamą w zasadzie nie używa się adblokerów. Ale nasze środowisko to garstka w tym prawie 40 milionowym kraju. Jak to jest naprawdę z blokowaniem reklam i kto tę prawdę ma odwagę ujawnić? Na te pytania postarają się odpowiedzieć organizatorzy konferencji adSTANDARD.
Podczas konferencji będzie można dowiedzieć się:
- Jak planować media w środowisku dynamicznie zmieniającego się rynku?
- Czy reklama odsłonowa to dobry sposób na precyzyjne ofertowanie potencjalnie zainteresowanych klientów?
- Jak spam, ślepota bannerowa i zaśmiecanie internetu wpływa na efektywność kampanii reklamowych?
- Jakie zmiany w zachowaniach konsumentów wywołuje rozwój technologii? jaka jest przyszłość mediów, dzięki cyfryzacji i jak będzie się w tym zmieniał model reklamy?
- Reklama w świecie gier MMO – na czym naprawdę ten biznes zarabia pieniądze?
- Jaka wartość reklamową uzyskasz poprzez działalność w serwisach społecznościowych? – twarde dane?
- Jak wykorzystać mobile jako narzędzie do pozyskiwania leadów sprzedażowych?
- Nie zabraknie case studies najciekawszych strategii aktywności online oraz dyskusji expertów rynku reklamy.
Więcej szczegółów znajdziecie na stronie internetstandard.pl/adstandard/.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.