X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Przegląd największych i najpopularniejszych kanałów YouTube

Przegląd największych i najpopularniejszych kanałów YouTubeFot.: Rego - d4u.hu/CC/Flickr.com

reklama






YouTube obok Facebooka dociera do największej liczby osób, dlatego żaden poważny marketingowiec nie ignoruje jego potencjału. Obecnie polskie kanały takie jak: SA Wardęga, AbstrachujeTV czy Niekryty Krytyk mają już powyżej miliona subskrybentów. Podobnie jak na Facebooku dominują profile o tematyce raczej rozrywkowej. Największy polski kanał YouTube SA Wardęga może pochwalić się gronem 1,2 mln subskrybentów.

Według badania Sotrender miniony miesiąc należał zdecydowanie do Nataszy Urbańskiej i jej nowego teledysku do piosenki „Rolowanie”, który wyświetlono prawie 2,4 mln razy. Drugie miejsce w ilości wyświetleń zajęła relacja z Kijowa Bartłomieja Maślankiewicza opublikowana przez Portal Telewizja Republika, która pojawiła się w sieci w drugiej połowie stycznia, a do końca miesiąca zdobyła niemal 2 mln wyświetleń. Trzecie miejsce zajęło wideo pt. „Rodzaje ludzi na domówce” z kanału AbstrachujeTV, obejrzany prawie 1,8 mln razy.

fot. blog.sotrender.com/

fot. blog.sotrender.com/

W zestawieniu znajdziemy także odwołanie do najpopularniejszych materiałów zamieszczonych do 31 stycznia. Tu niepodzielnie króluje hit grupy Weekend. Oficjalny teledysk „Ona tań

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


czy dla mnie” miał 77,7 mln wyświetleń w styczniu bieżącego roku. Drugie miejsce zajął klip „My Słowianie” Donata i Cleo (36,4 mln), a trzecie – GrubSon „Na szczycie” z 2009 roku (31,8 mln).

Najwięksi, najwięcej, najbardziej

Jak łatwo zauważyć w powyższym zestawieniu dominują kanały rozrywkowe. Te będą zajmować także najwyższe pozycje w klasyfikacji wszystkich kanałów. Największymi kanałami polskimi (stan na styczeń 2014 roku) były SA Wardega, AbstrachujeTV i Niekryty Krytyk. Najwięcej odsłon swoich wideo osiągnęły kanały PROSTOtv, MyMusicGroup oraz tvnpl. Z kolei największą liczbę odsłon w przeliczeniu na subskrybenta osiągnęły kanały gazetapl, Parlophone Music Poland i MyMusicGroup.

Najwięcej komentarzy zebrały wideo kanałów Blowek, Polski Pingwin oraz reZigiusz. Najbardziej lubiane były wideo kanały: Niekryty Krytyk, UrbanRecTv i Blowek. Wśród tematyki, którą przeglądamy na YouTubie dominuje muzyka, śmieszne, wielotematyczne i rozrywka.

fot. blog.sotrender.com/

fot. blog.sotrender.com/

Sotrender przygotował też szczegółową analizę w poszczególnych grupach o tematyce: bankowej, kosmetycznej, muzycznej, samochodowej, technologicznej, telekomunikacyjnej, żywnościowej a także poświęconej vlogom w pięciu kategoriach: edukacyjne, dedykowane grom, rozrywce, modzie/urodzie oraz stylowi życia. Całość raportu można znaleźć TUTAJ.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]