X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Coca-Cola leczy uzależnienie od smartfonów

Coca-Cola leczy uzależnienie od smartfonówfot. youtube.com

W dobie Internetu, mobilności i mediów społecznościowych co raz większa część populacji spędza swój czas „przyklejona” do ekranów smartfonów czy tabletów. Coca-Cola zaniepokojona tą sytuacją postanowiła zaproponować takie rozwiązanie, które oderwałoby ludzi od wirtualnej rzeczywistości. Firma zaprezentowała swój nowy produkt on-line, w krótkim filmie przedstawiającym cały zamysł przedsięwzięcia. Social Media Guard przypomina stożki, które zakłada się psom aby się nie drapały. Być może nie przypadkowo? Potrzeba ciągłego sprawdzenia naszego telefonu może mieć taki sam poziom intensywności jak chęć psa do podrapania się.

Viral pokazuje świat rzeczywisty jako „coś co dzieje się, kiedy kończy Ci się bateria”. Wówczas, ludzie z lejkiem na głowie doświadczają olśnienia. Kiedy odrywają wzrok od swoich telefonów dostrzegają piękno otoczenia, zachód słońca czy swoich bliskich.Jak można się domyśleć celem było również przekonanie ludzi do Coca-Coli, czyli uświadomienia im, że ten gazowany napój ma podobne działanie. Jego łyk sprawi, że oderwiemy wzrok od sieci i pozwoli nam cieszyć się chwilą z bliskimi, zamiast sprawdzać czy ktoś polubił nasz post na Facebooku.

Spot Coca-Cola Social Media Guard, pojawił się w sieci kilka dni temu i jak dotąd zdołał zgromadzić ponad 4,2 miliona wyświetleń na YouTubie oraz ponad 50 tysięcy udostępnień na Facebooku. Twórcą akcji jest firma Memac Ogilvy z Dubaju.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail