reklama
Pomysł na konferencję powstał w roku ubiegłym, kiedy to organizatorzy postanowili odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową.
– Pierwsza edycja okazała się być sukcesem. Ankieta, którą przeprowadziliśmy po konferencji utwierdziła nas w przekonaniu, że jest potrzeba organizacji takich wydarzeń i że robimy to dobrze. Postanowiliśmy więc iść za ciosem i w tym roku również zorganizować konferencję, jednak tym razem w Warszawie. Mamy nadzieję, że Stolica przyjmie nas ciepło i spotkamy ludzi interesujących się email marketingiem i chcących poznawać dobre praktyki – mówi Paweł Sala, prelegent i organizator.
Pierwszego dnia wśród prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, Pawła Tkaczyka, Monikę Mikowską czy Romana Łozińskiego. Przedstawione zostaną zarówno przydatne case study, jak i potrzebne prawnicze kwestie. Drugi dzień przeznaczony będzie na warsztaty, podczas których eksperci będą uczyć jak prowadzić działania email marketingowe.
Więcej informacji na stronie www.mailmyday.pl.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.