X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Lepsza kontrola targetowania treści w Google+

Lepsza kontrola targetowania treści w Google+

Portal Google+ opiera się przede wszystkim na funkcjonowaniu „kręgów”, które dają nam kontrolę nad tym, kto widzi zawartość naszego profilu. Teraz można posunąć się dalej i ustawić nasz target ze względu na wiek i lokalizację.

źródło:googleplusdaily.com

źródło:googleplusdaily.com

Aktualizacja pozwala zatem ograniczyć treści do niektórych odbiorców, jeśli uznamy to za nieprzydatne lub ograniczone przez prawo w niektórych krajach. Szczególnie przydatne może to być dla marek alkoholowych. Ustawienia te znajdziemy w karcie „Odbiorcy” w ustawieniach naszej strony, która pozwala wybrać ograniczenia w oparciu o wiek i położenie geograficzne.

Istnieją również inne ustawienia, takie jak „każdy”, „wiek 18 i powyżej”, „wiek 21 i powyżej”. Jednak jeszcze więcej, konkretnych ograniczeń znajdziemy w zakładce „customised”, która pozwala nam na specjalne ustawienie minimalnego wieku naszych klientów i kraju. Po skonfigurowaniu, zawsze możemy wrócić do tej opcji i zwiększyć lub zminimalizować ograniczenia.

źródło:googleplusdaily.com

źródło:googleplusdaily.com

Zarządzający stronami Google Plus muszą też zaakceptować warunki związane z nowymi ustawieniami, potwierdzając, że zapoznali się z instrukcjami dotyczącymi wieku i ograniczeń geograficznych oraz wybrali właściwy target dla swojej treści, zgodnie z przepisami prawa i polityki.

Ustawienia te są już dostępne na stronach Google+.

  • Paula

    Zmiany jak najbardziej na plus. Google staje się coraz lepszym narzędziem do pracy i wydaje mi się, że zaczyna być bardziej przyjazne niż Facebook.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail