X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

YouTube Trends: Piotr Ogiński bezkonkurencyjny wśród vlogerów kulinarnych

YouTube Trends: Piotr Ogiński bezkonkurencyjny wśród vlogerów kulinarnych

Marcowe wydanie YouTube to już trzecia odsłona nowego cyklu zapoczątkowanego w styczniu przez Sotrender. Wzorem poprzedniego zestawienia, w najnowszym raporcie uwzględniono nowego kategorie tematyczne – Stacje TV, vlogi kulinarne oraz vlogi technologiczne.

TVN bezkonkurencyjny wśród stacji TV

Wśród Stacji TV palmę pierwszeństwa dzierży kanał tvnpl i nic nie wskazuje na to, by w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. Z liczbą ponad 190 ty. subskrybentów kanał wyprzedza wicelidera – DisneyChannelPL – o ponad 100 tys. Warto dodać, że w Top 15 znalazł się jeszcze inny kanał potentata rynku kinematograficznego – disneyjuniorpl (miejsce 10.).

fot. Sotrender

fot. Sotrender

Największą oglądalnością spośród filmików opublikowanych przez kanały zaliczone do kategorii Stacje Tv odnotowało nagranie z występem Agaty Dziarmagowskiej podczas castingu do programu „X Factor”.

Ogiński kocha gotować, a widzowie to doceniają

W środowisku vlogerów kulinarnych największą publiczność zgromadził jak dotąd kanał Kocham Gotować, prowadzony przez Piotra Ogińskiego, znanego chociażby ze swojego „starcia” z Sokołowem. Trzeba przy tym zauważyć, że resztę stawki zostawia w tyle o kilka długości. Jeśli chodzi o liczbę subskrybentów, jego przewaga nad KotletTV wynosi aż 260 tys. subskrybentów. Znamienne zresztą, że dotychczas zgromadzone audytorium (ponad 300 tys.) jest większe niż łączna liczba subskrybentów wszystkich pozostałych kanałów z Top 15 w tej kategorii! Poza tym Ogiński może również pochwalić się największą liczbą wyświetleń w przeliczeniu na jednego subskrybenta. Jego autorstwa jest również najchętniej oglądany filmik ubiegłego miesiąca, dzięki któremu możemy się dowiedzieć, jak zrobić szybkie danie za 3,5 zł.

W branży technologicznej mamy do czynienia z równie wielką dominacją, jak w przypadku vlogerów kulinarnych. Kanał iDELTI zgromadził już 352 tys. subskrybentów, a drugi pod tym względem kanał FilmyPatryka ma ich ponad… 10 razy mniej (33 tys.).

Niekryty Krytyk zwalnia

Jak podkreślają twórcy raportu, miniony miesiąc nie przyniósł zbyt wielkich zmian, mieliśmy raczej do czynienia ze stabilizacją, a odnotowywane wzrosty były bardzo niewielkie. Wyróżnił się pod tym względem kanał 5 Sposobów na…, którego liczba subskrybentów wzrosła o 10%.

Najpopularniejszym pod względem liczby sukskrybentów kanałem pozostaje ten prowadzony przez Sylwestra Adama Wardęgę, choć w marcu zyskał nieznacznie mniej nowych widzów niż drugi w zestawieniu kanał AbstrachujeTV. Podium zamyka Niekryty Krytyk, który jednak w ostatnim czasie pozyskuje nowych subskrybentów w znacznie wolniejszym tempie niż prowadząca dwójka.

fot. Sotrender

fot. Sotrender

Z kolei najpopularniejszym filmikiem marca było wideo opublikowane przez AbstrachujeTV, a zatytułowane „Szczere reklamy: Aplikacje”. Nagranie odtworzono ponad 1,5 mln razy i to tylko w ciągu dwóch tygodni (filmik opublikowano 15 marca). Na 2. miejscu uplasowała się reklama IdeaBanku z muzyką Pharrella Williamsa.

Pełne wydanie marcowych YouTube Trends dostępne tutaj. Na blogu Sotrender można zapoznać się z krótkim podsumowaniem.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail