X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Akcja do zirytowanych i głodnych użytkowników Twittera

Akcja do zirytowanych i głodnych użytkowników Twitterafot. youtube.com

Czy wiesz, że mając w lodówce zaledwie 9 produktów można przygotować ponad 340 tysięcy potraw? Dlaczego wiec zawsze robimy kanapkę? – to pytanie stawia nam viral prezentujący najnowszą kampanię hashtagową Recitweet, przeprowadzoną przez Hellmann’s. Akcja skierowana jest do zirytowanych, głodnych użytkowników Twittera, którzy nie wiedzą co zrobić z zawartością swojej lodówki. Otóż, wystarczy tweet zawierający listę składników, które posiadają wraz z hashtagiem # preparaprami, co oznacza w języku portugalskim „przygotuj dla mnie”. W zamian Hellmann’s odeśle użytkownikowi oryginalny przepis na danie, które można przygotować podanych składników. Każde danie jest wyjątkowe i pochodzi z ogromnego serwisu recepedia.com.

Pomysł jest zdecydowanie genialny w swojej prostocie. Żaden użytkownik od dziś nie musi przedzierać się przez AppStore w poszukiwaniu aplikacji z przepisami, czy przeszukiwać Googli w nadziei, że znajdzie coś naprawdę przydatnego. Nie, wystarczy zwykły tweet z hashtagiem. Jak przekonuje agencja Oglivy, kampania już odniosła sukces zyskując 22 miliony wyświetleń w jednym dniu oraz 82 500 interakcji.

  • Basia

    Pomysł genialny! Ciekawe jak działa w rzeczywistości, sama na pewno sprawdzę :)

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail