X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

LinkedIn odświeża wygląd profili. Wygląda znajomo?

LinkedIn odświeża wygląd profili. Wygląda znajomo?

LinkedIn zapowiedział odświeżenie profili dla użytkowników korzystających z serwisu w płatnej wersji premium. Jak przekonuje, dzięki nowej funkcji będą oni mogli jeszcze lepiej zadbać o swój wizerunek i uatrakcyjnić profil. Temu celowi ma służyć m.in. większe zdjęcie profilowe, duże zdjęcie w tle oraz większa sekcja z informacjami profilowymi. Użytkownicy, którzy korzystają z LinkedIn za darmo otrzymają możliwość ustawienia zdjęcia w tle w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Póki co mogą zapisać się na listę oczekujących.

fot. LinkedIn

fot. LinkedIn

Obrazkowa moda

Przypomnijmy, że swego czasu LinkedIn znacząco zmienił wygląd profili firmowych, w efekcie czego te zaczęły mocno przypominać swoje facebookowe odpowiedniki. Warto również zauważyć, że w ostatnim czasie na zmianę wyglądu profili zdecydował się również Twitter. Wszystkie te zmiany mają jedną wspólną cechę – coraz mocniej stawiają na elemeny graficzne.

Wskazówki profilowe

Poza tym, wraz z nowymi profilami, LinkedIn zapowiedział kilka innych nowych funkcjonalności skierowanych wyłącznie do użytkowników premium. Jedną z nich będzie system sugestii, które wskażą użytkownikowi słowa kluczowe, jakich powinien użyć w celu opisania swoich umiejętności. Algorytm dobierający sugestie będzie oczywiście spersonalizowany, a ponadto dobierze słowa tak, by łatwiej można było nas znaleźć przez wyszukiwarkę.

fot. LinkedIn

fot. LinkedIn

Otwarty profil

Inną nowinką jest możliwość upublicznienia profilu. Otwarty profil to teoretycznie jeszcze większa szansa na bycie zauważonym, a także powiększenie swojej sieci kontaktów (m.in. dzięki możliwości otrzymywania prywatnych wiadomości od osób spoza listy kontaktów). Z drugiej strony, w dobie coraz większej dbałości internautów o prywatność ciężko wyobrazić sobie, by akurat ta funkcja cieszyła się popularnością wśród użytkowników LinkedIn.

Pełna kontrola

Dużo przychylniejszym okiem powinni spojrzeć na kolejną nowość, czyli funkcję dostępu do listy wszystkich osób, które w przeciągu ostatnich 90 dni oglądały ich profil oraz listę 100 najlepszych statystyk dotyczących wyszukiwania ich profilu (niedawno wprowadzona funkcja „How You Rank”).

Użytkownicy premium w centrum uwagi

Na koniec warto jeszcze wspomnieć o wprowadzeniu przez LinkedIn nowej oferty subskrypcji. Pakiet Premium Spotlight kosztuje 9,99 USD/miesięcznie i zapewnia dostęp do wszystkich opisywanych wyżej funkcji.

Nowe funkcje mają w dużej mierze na celu niejako „wyróżnienie” użytkowników premium. Przypomnijmy, że dochody generowane dzięki płatnym subskrypcjom to jedno z trzech głównych źródeł dochodu LinkedIn, razem z płatnymi narzędziami dla rekruterów oraz reklamami. Na koniec I kwartału 2014 r. spółka pozyskiwała dzięki temu 20% swoich dochodów.

Więcej informacji na blogu LinkedIn.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail