X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Majowe sukcesy Żubra na Facebooku

Majowe sukcesy Żubra na Facebookufot. facebookbrand.com

Serwis Socialbakers opublikował majowy raport dotyczący polskiego Facebooka. Obyło się bez wielkich zmian, choć warto odnotować kilka niespodzianek.

ESKA zdominowała media na Facebooku

Oczywiście niespodzianki, niejako tradycyjnie, nie objęły listy najpopularniejszych markowych fan page’y, której niezmiennie przewodzi Play. Podium uzupełniają dwa fanpejdże Orange – globalny oraz polski.

W przypadku branży medialnej zaszła jedna, dosyć istotna zmiana – na drugie miejsce awansował profil ESKA TV. Jeśli wziąć pod uwagę, że niekwestionowanym liderem tej branży pozostaje fan page Radia ESKA, okaże się, że mamy facebookowego dominatora w świecie mediów.

Żubr w czołówce, passa Audi wciąż trwa

Przetasowania to natomiast znak rozpoznawczy rankingu najbardziej angażujących profili. Tym razem miejsce w Top 5 utrzymały 2 profile – Audi Polska (kolejny tydzień z rzędu) oraz Bakuś. Drugi z wymienionych fanpejdży spadł jednak z pozycji lidera na 5. miejsce. Majowym liderem okazał się profil Alfa Romeo Polska, wyprzedzając Saeco i Żubra. Marka piwowarska zanotowała w tym towarzystwie najwyższy wzrost zaangażowania względem ubiegłego miesiąca.

Pierwszy sukces banku T-Mobile

O małej niespodziance można mówić w przypadku rankingu najbardziej responsywnych marek. Poza stałymi bywalcami w rodzaju Orange, Plusa czy T-Mobile, w czołówce pojawił się drugi fanpejdż prowadzony przez ostatnią z wymienionych marek – T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank. To efekt zniknięcia z rynku usług bankowych marki Alior Sync i pojawieniu się na jej miejscu nowego gracza, czyli właśnie T-Mobile Usługi Bankowe. Jak pokazują dane Socialbakers, poprawy wymaga jeszcze czas udzielania odpowiedzi, bowiem obecna średnia (ponad 3h) dalece odbiega od standardów najlepszych.

Wspomniany Żubr może mówić o jeszcze jednym sukcesie – wśród 3-ech najbardziej interaktywnych majowych wpisów pojawił się post opublikowany właśnie na fan page’u tej marki.

Poniżej majowa infografika od Socialbakers.

fot. Socialbakers

fot. Socialbakers

  • Ula

    Reklamy żubra, jak i FP bardzo na plus. Tak samo orange sie poprawia :)

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail