X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lipcowe trendy na YouTube: Spiderman Wardęga ciągle w modzie

Lipcowe trendy na YouTube: Spiderman Wardęga ciągle w modzie

reklama


Podobnie jak w przypadku Facebooka, również na YouTube w lipcu dominowała letnia tematyka. Tak przynajmniej wynika z kolejnych już YouTube Trends.

Filmik z maja wciąż bije rekordy popularności

W minionym miesiącu swoją markę na polskim YouTube po raz kolejny potwierdził SA Wardęga. Znany komik i performer był autorem najpopularniejszego filmiku lipca. Co ciekawe, filmik jest w sieci już od maja, ale jak widać fala jego popularności nie przeminęła, skoro nawet na przestrzeni ubiegłego miesiąca zgromadził najwięcej wyświetleń (ponad 2,1 mln). Łączna liczba wyświetleń tego materiału przekroczyła już natomiast poziom 28 milionów!

Poza tym warto dodać, że liczba subskrybentów kanału Wardęgi wynosi już ponad 1,5 mln i jest oczywiście najwyższa spośród wszystkich polskich kanałów.

fot. Sotrender

fot. Sotrender

Francuska motoryzacja górą!

Sporą popularnością na polskim YouTube cieszą się teledyski hip-hopowe. W lipcu padło na klip do utworu „Zbyt wiele” autorstwa KaeNa, który uzyskał najwięcej wyświetleń (1,7 mln) spośród tych opublikowanych w lipcu.

Ciekawie wygląda zestawienie najpopularniejszych filmików lipca w branży motoryzacyjnej. Całe podium zarezerwowała dla siebie francuska „wielka trójka”: Renault, Peugeot i Citroën.

fot. Sotrender

fot. Sotrender

Szpakowski gwiazdą ekranu

Sporo widzów obejrzało również udostępniony na oficjalnym kanale TVP Sport filmik, na którym widać Dariusza Szpakowskiego komentującego finałowy meczu Mundialu. Oczywiście nie od dziś wiadomo, że popularny komentator ma tyleż samo zwolenników co adwersarzy, niemniej przyznać trzeba, że na materiale widać jak mocno popularny “Szpaku” był zaangażowany w komentowanie tego meczu. Filmik wyświetliło ponad pół miliona użytkowników.

Celebryci reklamują i… szokują

O tym, że udział celebryty w reklamie może znacząco zwiększyć rozpoznawalność marki nie trzeba nikogo przekonywać. Dość wspomnieć udział Kevina Spacey w reklamówkach Banku Zachodniego WBK. Z podobnego założenia wyszli marketingowcy Eurobanku, którzy zaprosili do współpracy Piotra Adamczyka. Klip z udziałem aktora był nie tylko najpopularniejszym filmikiem lipca w kategorii „Banki”, ale również osiągnął najlepszą liczbę wyświetleń w przeliczeniu na jednego subskrybenta.

Nieco innym tropem poszedł Jerzy Urban. Redaktor naczelny tygodnika „NIE” po raz kolejny postanowił pójść pod prąd i wyszydzić jeden z elementów otaczającej nas rzeczywistości. Tym razem padło na duchownych i padające pod ich adresem oskarżenia o pedofilię. Wideo „Stop pedofilii” było trzecim najpopularniejszym materiałem lipca w kategorii „Prasa”.

Na blogu Sotrender można zapoznać się z podsumowaniem lipca na polskim YouTube, a pełna wersja raportu dostępna tutaj.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail