X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter upraszcza sposób rejestracji nowych użytkowników

Twitter upraszcza sposób rejestracji nowych użytkowników

reklama


Kilka dni temu Twitter wprowadził zestaw specjalnych narzędzi pozwalający prześledzić, w jaki sposób odbierana jest jego aktywność. Każdy użytkownik, nie tylko reklamodawcy i wybrani użytkownicy, jak było do tej pory, mogą dowiedzieć się, ile osób przeczytało wpis, kto wszedł z tweetem w interakcję i czy zyskuje on na popularności czy ją traci. Serwis mikroblogowy chcąc przyciągnąć do siebie nowych użytkowników znów wprowadza zmiany. Tym razem mają one ułatwić proces rejestracji.

fot. twitter.com

fot. twitter.com

 

Jak było, a jak jest teraz?

Każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymywał do tej pory kilka przykładowych kont, które reprezentowały różne dziedziny, na przykład muzykę, film, politykę.  Aby docierały do niego  tylko te powiadomienia, na których mu zależy, użytkownik musiał odznaczać nie interesujące go zagadnienia. Na podstawie badań pracownicy Twittera doszli do wniosku, że  ten proces jest dla internautów zbyt skomplikowany. W nowej uproszczonej wersji, użytkownicy podczas rejestracji  są pytani o zainteresowania. Z listy wybrać mogą między innymi: podróże, technologie czy popularne konta. Na podstawie tego wyboru Twitter sugeruje przykładowe konta, które można zacząć obserwować.

fot. twitter.com

fot. twitter.com

fot. twitter.com

fot. twitter.com

 

 

Pod koniec czerwca bieżącego roku Twitter posiadał około 271 mln aktywnych użytkowników, czyli o ponad 25% więcej niż w zeszłym roku. Czy nowe zasady wpłyną na dalszy wzrost liczby użytkowników? To okaże się w najbliższym czasie.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail