X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook i Apple pierwszymi firmami, które sfinansują swoim pracownikom zamrożenie komórek jajowych

Facebook i Apple pierwszymi firmami, które sfinansują swoim pracownikom zamrożenie komórek jajowychfot. © psdesign1 - bank zdjęć Fotolia.com

reklama



O nowych dodatkowych korzyściach dla pracowników Facebooka i Apple informuje portal NBC News. Zdaniem Shelley Correll, profesora socjologii z Uniwersytetu Standforda, najlepszy czas na rozwinięcie kariery zbiega się zwykle z czasem największej płodności u kobiety. Zamrożenie komórek jajowych pomoże odłożyć macierzyństwo w czasie, natomiast pozwoli kobiecie zrealizować się zawodowo. Stąd zatem pojawiła się propozycja dwóch światowych firm, aby w trosce o najzdolniejszych pracowników, pozwolić im czynnie realizować się zawodowo, a później wspomagać ich w drodze do macierzyństwa.

Medycyna zna już sposoby na obejście praw natury, jednak kosztuje to niemało. Zabieg zamrożenia komórek jajowych w Stanach to wydatek co najmniej 10 000 dolarów. Firmy Facebook i Apple są jednak skłonne pokryć ten koszt, a wszystko po to, by przyciągnąć najzdolniejsze kobiety do swoich firm.

Korzyści z pracy coraz więcej

Także polskie firmy zaczynają się prześcigać w propozycjach dodatkowych korzyści. Standardowa pensja już nie wystarcza, dlatego duże korporacje dbają o to, by ich pracownicy prowadzili zdrowy tryb życia. Wśród najciekawszych benefitów znajdziemy: konsultacje z dietetykiem, darmowe szczepionki przeciw grypie, program wsparcia rodzin, dia

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


gnozy kosmetyczne, czy warsztaty dla przyszłych ojców.

Do najciekawszych propozycji zagranicznych korporacji oprócz wspominanych powyżej propozycji Facebooka i Apple można doliczyć program, w którym pracownicy zarabiają za każdy przebiegnięty kilometr. W ten sposób firmy chcą aktywizować swoich pracowników i namawiać ich do aktywnego, a przy tym zdrowego, trybu życia. O podobnej akcji, ale przeprowadzonej dla klientów banku, pisaliśmy tutaj.


Reklama


Reklama

[FM_form id="1"]