X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Miłość i związki w mediach społecznościowych, czyli jak kochamy na Facebooku

Miłość i związki w mediach społecznościowych, czyli jak kochamy na Facebookufot. © detailblick - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Facebook w Polsce ma bardziej kobiecą twarz. Większość z zarejestrowanych użytkowników to panie (52,4 proc.). Deklarują one także większe zainteresowanie stałymi związkami. Z analizy aplikacji Catvertiser.com do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku wynika, że wśród osób, które myślą o weselu jest aż 83,8 proc. kobiet. Kobiety, które na swoim profilu podają informacje o statusie częściej przyznają się także, że myślą o małżeństwie i chodzą na randki. Wśród polskich użytkowniczek największego serwisu społecznościowego świata zdecydowana większość deklaruje życie w jakimś związku.

– Dane te pochodzą z informacji profilowych użytkowników. Sami je określamy w ustawieniach. Na ich podstawie możemy stwierdzić, że Polacy są dosyć ostrożni w udzielaniu informacji o sobie. Ponad połowa mężczyzn i kobiet nie precyzuje czy jest w jakimś związku. Ci, którzy się na to decydują, to w większości osoby, które mają już partnera lub partnerkę: są w związku, po ślubie lub zaręczeni – wyjaśnia Oskar Berezowski, analityk mediów społecznościowych w Catvertiser.com.

Co ciekawe na Facebooku więcej panów określa siebie jako singla (1,1 mln). Taką sama opcję zaznaczyło 1,02 mln kobiet. Więcej pań niż panów zdecydowało się na ujawnienie, że są zainteresowane własną płcią. Wśród osób, które zaznaczyły swoje preferencje 78 tys. kobiet jest zainteresowanych kobietami i mężczyznami a 36 tys. tylko kobietami. Procentowo więcej panów jest zainteresowanych płcią przeciwną (96,3 proc.) niż kobiet (92,4 proc.).

Panowie rzadziej deklarują randkowanie (42,8) od pań, zdecydowanie mniej myślą o małżeństwie (3,3 proc.) i sporadycznie myślą o weselu (16,2 proc.).

fot. mat. prasowe

fot. mat. prasowe

Dane zostały opracowane dzięki dostępowi do API reklamowego Facebooka przez aplikację do zarządzania kampaniami Catvertiser.com.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail