X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak panele internetowe zmieniają marketerów i wpływają na efektywność pracy?

Jak panele internetowe zmieniają marketerów i wpływają na efektywność pracy?fot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Według prognoz Gartnera, amerykańskiej firmy konsultingowej, już wkrótce dyrektorzy marketingu globalnych korporacji będą spędzać więcej czasu z technologią niż dyrektorzy pionów IT. W Polsce ten okres niewątpliwie się wydłuży, ale już teraz możemy obserwować rozwój tego trendu. Świadczy o tym coraz większa liczba ogłoszeń o pracę w działach marketingu czy komunikacji, w których wymagana jest znajomość m.in. aplikacji do zarządzanie reklamą internetową, analityki internetowej i społecznościowej czy monitoringu mediów (digital marketing tools).

Agencja badawcza IRCenter wraz z wiodącymi dostawcami internetowych narzędzi analitycznych w Polsce postanowiła zrealizować projekt badawczy, którego celem jest poznanie profilu obecnych użytkowników tych rozwiązań (digital marketing tools) oraz ich opinii na temat faktycznego wpływu tych narządzi na efektywność ich pracy.

Jeśli korzystasz z narzędzi do monitoringu i analityki internetu i innych mediów, zarządzania reklamą, systemów do zarządzania ruchem na stronach internetowych i marketing automation i/lub łączenia i analizy danych i chciałbyś w pełni poznać ten rynek, wypełnij krótką ankietę o tym, jak one pomagają w Twojej codziennej pracy, a bezpłatnie otrzymasz pogłębiony raport z badania IRCenter.

Aby wypełnić ankietę należy udać się pod adres http://ircenter.com/marketing-technologies/.

Projekt wspierają: SoTrender, CatNapoleon, SentiOne, Monitori, Press-Service, Instytut Monitorowania Mediów, NewsPoint, Radian6, Tableau.

Patronem medialnym projektu jest SOCIALPRESS.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail