X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Druga edycja Social Media Show zakończona sukcesem!

Druga edycja Social Media Show zakończona sukcesem!

reklama


Choć zdawać by się mogło, że o social mediach wiemy już wystarczająco dużo, by zacząć prowadzić biznes, tegoroczne wydarzenie poświęcone tym zagadnieniom, podobnie, jak w ubiegłym roku, cieszyło się sporą popularnością. Social Media Show przyciągnął nie tylko ciekawymi wystąpieniami ekspertów i praktyków branży social media, ale i nową formułą, dzięki której ostatni dzień wydarzenia poświęcono zagadnieniom związanym z edukacją, komunikacją i socjologią.

Podczas czterech pierwszych dni uczestnicy mieli okazję wysłuchać wielu cennych rad ekspertów. Wynika z nich, że małe biznesy powinny budować swoją markę głównie w oparciu o zasięg, jaki daje Facebook. Według Michała Góreckiego z Koszulkowo.com w komunikacji warto wykorzystać Real Time Marketing i odpowiedni moment, by w kreatywny sposób nawiązać do ogólnie znanego zdarzenia. Z kolei Kamil Mirowski z Agencji Społem wskazywał, że w komunikacji ważny jest przede wszystkim użytkownik, o którego warto dbać i z którym warto rozmawiać. Nad komunikacją w social mediach zastanawiała się również Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, która zwróciła uwagę, że dziś odbywa się ona przede wszystkim w kanałach społecznościowych, gdzie mamy szansę edytować, a tym samym retuszować wygłaszane treści.

Z kolei Mariusz Pełechaty z Lemon Sky JWT, Andrzej Jaszczyszyn z Radia ESKA i Aleksander Szulc pokazali uczestnikom Social Media Show, jak tradycyjne media radzą w nowej sytuacji, przekonując, że warto połączyć obie kategorie. O tym, jak radzić sobie z krytyką w social mediach, opowiedziała Monika Czaplicka z Wobuzz. Monika wskazała kilka sprawdzonych sposobów na to, jak nie dać się krytyce, dodając, że to dzięki hejterom zyskujemy rozgłos. O sławie, ale w kontekście fanpage’a, którego fani wyznają filozofię bycia szczęśliwym we własnym domu, mówił Paweł Bielecki z Social Hunters. Nie zabrakło również prognoz związanych z tegorocznymi trendami w social mediach, które przedstawił Bartosz Baziński z SentiOne.

fot. Michał Skotarczak

fot. Michał Skotarczak

Ciekawym wprowadzeniem do ostatniego dnia Social Media Show – panelu dyskusyjnego – było czwartkowe wystąpienie Pawła Lipca z VML, który zapoznał uczestników spotkania z młodym pokoleniem digital influencerów. Nad ich obecnością i rolą w social mediach zastanawiali się piątkowi paneliści: Piotr Bucki, Jacek Kotarbiński, Joanna Kurkowska, Krzysztof Stachura, Przemysław Staroń, Katarzyna Korzeniewska oraz przedstawiciel Generacji Z, Daniel Bagiński.

–  W tym roku udało nam się poszerzyć dotychczasową formułę Social Media Show o panel dyskusyjny łączący tematy związane z social media, jak i poruszane na organizowanych przez STARTER spotkaniach EDU Inspiracje. Nowa jakość przyniosła niezwykle ciekawe wnioski. Według uczestników dyskusji nowe pokolenie, choć potrafi już samo zarabiać poprzez social media, wciąż potrzebuje wsparcia, a obie generacje, zarówno przedstawiciele świata starszych i młodszych, powinni się wzajemnie edukować. Mam nadzieję, że będziemy mogli powrócić do tych wniosków również podczas trzeciej edycji Social Media Show – mówi Kinga Kuczyńska z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

fot. Michał Młynarczyk

fot. Michał Młynarczyk

Więcej informacji na temat tegorocznych wystąpień dostępnych jest na stronie: sms.inkubatorstarter.pl oraz na Facebooku (www.facebook.com/inkubatorstarter) i Twitterze (twitter.com/InkubatorStart).

Źródło: Informacja prasowa

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail