X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lepszy seks dzięki smartphone’owi? Tak – dzięki projektowi Durexa

Lepszy seks dzięki smartphone’owi? Tak – dzięki projektowi Durexafot. © Wisky - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Przez ostatnie tygodnie, marka Durex nagłaśniała w mediach, że już wkrótce światło dzienne ujrzy ich przełomowe odkrycie. Projekt, nad którym pracowała marka opierał się na przekonaniu, że skoro nowoczesne technologie otaczają nas z każdej strony, powinniśmy nauczyć się wykorzystywać je do dobrych celów. Tym, niewątpliwe dobrym celem, miał być lepszy seks, zbliżenie się partnerów w łóżku i mocniejsze odczuwanie przyjemnych doznań podczas zbliżenia.

Do współpracy nad tą wyjątkową technologią, została zatrudniona Susie Lee, dyrektor generalna Siren Mobile, która posiada ogromne doświadczenie w zakresie biochemiki i biofizyki. To właśnie dzięki niej, po wielu tygodniach badań, analizie wszystkich funkcjonalności smartphone’ów i licznych testach w końcu udało się odkryć technologię, którą powinny stosować pary w łóżku, aby poczuć większą przyjemność podczas łóżkowych igraszek.

Na specjalnej, dedykowanej przełomowemu odkryciu, stronie DurexLab, marka zachęcała pary, do rejestracji online i wzięcia udziału w przełomowym projekcie. Zgłoszone osoby, mogły jako pierwsze, jeszcze przed oficjalną dystrybucją nowatorskiego narzędzia, przetestować stworzoną w DurexLab technologię. Pierwsi, zarejestrowani użytkownicy mieli już szansę przetestować, jakie korzyści można osiągnąć stosując rewolucyjną metodę. Opinie są naprawdę pozytywne, pary potwierdzają, że odkryta metoda jest w 100 procentach skuteczna! Wyniki przeszły najśmielsze oczekiwania twórców technologii zbliżającej pary do siebie.

Cała kampania  utrzymywała w niepewności przez długie tygodnie wszystkich, którzy pragnęli wykorzystać technologię w swoim związku. Projekt, którego finałem było wspaniałe odkrycie, był zakrojonym na szeroką skalę działaniem na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. Marce znakomicie udało się przyciągnąć uwagę mediów, jak i samych konsumentów, którzy z wdzięcznością odnieśli się do funkcjonalności, jaką odkrył dla nich Durex. Nie tylko jest ona użyteczna dla samych konsumentów, poprzez wprowadzenie prawdziwych zmian do ich relacji w łóżku, ale również w ten sposób marka wsparła działania na rzecz środowiska i ochrony planety. Projekt był bowiem wsparciem dla ekologicznej, ogólnoświatowej akcji Godzina dla Ziemi. Ciekawe jak w tym roku, po niesztampowej akcji, ta godzina zostanie przez niektórych spożytkowana? Oby jak najprzyjemniej!

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail