X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Powstał ebook o historii content marketingu

Powstał ebook o historii content marketingufot. © Rawpixel - bank zdjęć Fotolia.com

reklama



Właśnie dlatego powstał ebook “Historia Content Marketingu”, który został opracowany przez redaktorów WhitePress. Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w ebooku, który można pobrać zupełnie za darmo.

Ebook zaczyna się firmą John Deere i wydanym przez nią po raz pierwszy w 1895 roku magazynem The Furrow, a kończy na działaniach Coca-Coli, które rozpoczęły się w 2011 roku. W sumie autorzy wyznaczyli trzynaście ważnych kampanii i kamieni milowych w historii content marketingu. Każdy z nich jest opisany tak, aby można było wynieść jakąś praktyczną lekcję dla dzisiejszych marketerów.

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Przy ebooku pracowali dr Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress i Paulina Kamińska.

Patronem medialnym tego projektu jest m.in. SOCIALPRESS.

Pobierz ebook [PDF]

historia_content_marketingu



r_end">

Reklama

  • Izabela Muzyka

    Ponad wiek “dokonań”, a polskim markom content wciąż jest tak obcy. Tutaj opowiadamy jak to zmienić http://brandpro.pl/10_rad_jak_tworzyc_content_na_miare_2015roku

  • Anna Mościcka

    Coraz więcej firm korzysta, coraz więcej osób widzi w tym przyszłość reklamy w internecie, LeadBullet tworzy wartościowy content, jedyna reklama która nie drażni odbiorcy.

  • Monika Wąska

    Content ma już 12o lat ?! WOW . A u nas to od niedawna działa i nadal jest nieznaną dziedzina rozreklamowania się . Firma LeadBullet od 5 lat sie zajmuje świetnym content marketingiem i w tym momencie jest już liderem w tej kwestii. Życzę powodzenia innym firmą marketingowym takiego samego sukcesu.

Reklama

[FM_form id="1"]